Prijs

tenthuis texel

Deskundigheid info aan zowel telefonisch als op site had hiaten over veilig te gebruiken materialen, waardoor ik de dubbelwandige rvs pijp brandgevaarlijk monteerde.

Erik BAELE

Snelle en correcte levering

Marco Arends

Tijdje geleden een bestelling gedaan bij Kachelmaterialenshop. Had rond 3 uur besteld en volgende dag nog keurig geleverd.
Super snelle service en echt de laagste prijs. Ik raad dit bedrijf...
Super snelle service en echt de laagste prijs. Ik raad dit bedrijf zeker aan!!

N.V.T.

Paul

Bestellen gaat goed, maar als er iets niet helemaal klopt is de servicegerichtheid ver te zoeken.

Duidelijk aangeven dat de foto niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid.

mario

Zeer goede en zeer snelle levering.Heb gezocht naar de goedkoopste en dat is hier.kwaliteit en prijs perfect

goedkoper leveren,gratis leveren bij ....euro

Johan van der Bovenkamp

Een RVS muurbeugel met de juiste diameter op de website gevonden, maar toch nog een vraag of deze geschikt zou zijn om op een omlijsting (boeiboord) van een veranda te bevestigen. Prima advies... Een RVS muurbeugel met de juiste diameter op de website gevonden, maar toch nog een vraag of deze geschikt zou zijn om op een omlijsting (boeiboord) van een veranda te bevestigen. Prima advies gehad en zelfs gratis een stukje isolatiemateriaal (keramisch vilt) meegekregen om een brug tussen metaal en houten wand te creƫren. Prima oplossing, precies wat ik zocht!
De prijs / kwaliteit verhouding van het product is trouwens dik in orde. Ik heb het product zelf opgehaald en kon rekenen op een " warm " onthaal.

Bea

We hebben een super ervaring met Kachelmaterialenshop! Rookkanalen voor een andere toepassing gebruikt als dat ze voor gemaakt zijn, maar er werd goed meegedacht.

Schook

Vriendelijk en enthousiast.

Naam op de voorzijde van het pand aanbrengen.