Prijs

keramiekatelier 't beKLEIft

Het was de eerste keer dat ik online iets bestelde bij jullie en dit verliep zeer vlot.

Wel jammer dat de vuurvaste metselspecie niet in een emmertje of plastic doos verpakt was. Nu was dat in een plastic zak en dat is zeer onhandig. Indien andere verpakking wil ik wel reclame maken... Wel jammer dat de vuurvaste metselspecie niet in een emmertje of plastic doos verpakt was. Nu was dat in een plastic zak en dat is zeer onhandig. Indien andere verpakking wil ik wel reclame maken voor jullie producten bij bevriende keramisten.
Groeten,
Leo Van der heyden www.keramist.be

Ervaring is prima

geen adviezen

Van Mourik

Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. De mensen die er werken hebben zijn zeer klant vriendelijk, en weten waarover zei het hebben. Echt een super bedrijf en de spullen zijn van top kwaliteit. Er... Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. De mensen die er werken hebben zijn zeer klant vriendelijk, en weten waarover zei het hebben. Echt een super bedrijf en de spullen zijn van top kwaliteit. Er is ook niks te veel gevraagd. Krijgt ook snel antwoord op je vragen.

Geen ga zo door.

Redelijk - goed

zeer slechte verpakkingen, leversnelheid nogal traag.

Patrick

Gastvrij en vlotte afhandeling

Mobiele site heeft nog wat bugs.
Zo ging het betalen wat moeizaam.

Vriendelijk en snelle levering

Van den berghe danny

Super vriendelijk en snelle, snelle service. Het Produktie is zoals voorgesteld

Jeroen Kromhout

Netjes en vriendelijk geholpen

De maten ontbreken bij de tekeningen op de website (pdf)

Maarten Houwer

Heel prettig

Henk Jan weet soms technisch niet helemaal hoe het precies zit. Belangrijkste tip: Haal alle artikelen eens uit de verpakking en zet ze in-elkaar. Hierdoor weet je wat makkelijk gaat, welke... Henk Jan weet soms technisch niet helemaal hoe het precies zit. Belangrijkste tip: Haal alle artikelen eens uit de verpakking en zet ze in-elkaar. Hierdoor weet je wat makkelijk gaat, welke onderdelen lastig zijn en welke wellicht een fabrieksfoutje hebben.