Prijs

Marcel De Vuyst

Heb een bestelling vuurvaste isolatie stenen ontvangen op 29 juni 2015, dusdanig slecht verpakt dat er 2 stenen gebroken waren. Beloofd werd die te vervangen, maar tot op heden niets meer gehoord... Heb een bestelling vuurvaste isolatie stenen ontvangen op 29 juni 2015, dusdanig slecht verpakt dat er 2 stenen gebroken waren. Beloofd werd die te vervangen, maar tot op heden niets meer gehoord van Mr. Harmen Koelewijn

Breekbare goederen (isolatie stenen) profesioneel verpakken, op verpakking niet besparen om "overall" de goedkoopste te zijn. Dienst naverkoop werkt niet !!!

Uiteindelijk werden de...

Uiteindelijk werden de beschadigde goederen vervangen.

Prima contacten

levertijd vond ik niet heel snel. Moest twee of drie weken wachten. Ik heb geen bijzondere materialen besteld dus had verwacht dat de er wel sneller zouden zijn.

Een online shop zoals het hoort te zijn.

Alles is uiteindelijk geleverd en de kwaliteit is goed, maar de informatievoorziening (zeker op de website) kan beter.
Er staat snelle levering; maar diverse materialen voor mij waren niet op...
Er staat snelle levering; maar diverse materialen voor mij waren niet op voorraad (kom je pas na aankoop achter) en uiteindelijk heeft het bijna een maand geduurd. Ik werd wel redelijk op de hoogte gehouden, maar de eerste paar keer moest ik er zelf over bellen.

Geef op de website aan als iets niet op voorraad is en wat de levertijd is. Wel zo eerlijk.

Top!! Ik kan niet anders zeggen duidelijke info en snelle levering.

Nee. Zo door gaan met het leveren van deze materialen

Erg mooie onder plaat voor de kachel, zeer snel geleverd voor de laagste prijs.
Hier zijn meer afmetingen te koop, dan in andere kachelmaterialenwinkels.

Overdijk

Via deze firma heb ik een buitenkachel gekocht. Goede prijs kwaliteit en zo besteld en geleverd.

Het assortiment kan kompleet gemaakt worden door ook toebehoren te leveren. Die moest ik nu weer via een ander bestellen.
Wordt hier niet voor gekozen, zorg dan voor een boodschappenlijstje...
Wordt hier niet voor gekozen, zorg dan voor een boodschappenlijstje van overige artikelen die ik nog nodig heb voor de montage. Nu moest ik zelf alles uitpuzzelen.
Vermeld duidelijk dat de kachelpijp 14 cm doorsnee is! Dit blijkt een incourante maat te zijn, waar ik pas achter kwam toen ik op zoek ging naar de toeboren. Zorg voor courante doorsnedes en niet deze van 14 !