Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Nico en Ingrid Gruijs

Wij gingen voor de derde keer een keuken aanschaffen bij Sombroek,dus dat zegt al genoeg over onze tevredenheid over deze keukenspeciaalzaak. Vooral de betrokkenheid en expertise van Sharon bij de... Wij gingen voor de derde keer een keuken aanschaffen bij Sombroek,dus dat zegt al genoeg over onze tevredenheid over deze keukenspeciaalzaak. Vooral de betrokkenheid en expertise van Sharon bij de laatste 2 keukens verdient een lintje. Er werd naar onze wensen geluisterd en vooral goed meegedacht zonder het gevoel te krijgen dat ons iets werd aangesmeerd. Dat hebben we tijdens verkenningsrondes bij andere keukenzaken wel anders meegemaakt. Het is niet de goedkoopste zaak maar je krijgt zeker waar voor je geld!Een aanrader dus

Meedenken, niet het onderste uit de kan willen, geen pusherige verkopers.

Eigenlijk niets

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie review en het lintje voor Sharon! Mooi dat jullie keuze al voor de derde keer op ons gevallen is. Ook nu wensen we jullie weer heel veel kookplezier!
Groeten, Team Sombroek

Wieringa

Gewoon goed; zoals ik van dit gerenommeerde bedrijf verwachtte😄door de loop der jaren heen m'n 4de keuken (of renovatie) wens de nieuwe eigenaren een mooie toekomst.

Goede keuze van hun (zzp) monteur!! Houden die man!!!

Niet echt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt! Fijn dat we u al voor de vierde keer mochten voorzien van een nieuwe keuken!

Dekker

Wij hebben een goede indruk van Sombroek Keukens gekregen. Nadat wij een keuken hadden uitgezocht werd uitgebreid de tijd genomen om de goede indeling te bepalen. Handige en nuttige mogelijkheden... Wij hebben een goede indruk van Sombroek Keukens gekregen. Nadat wij een keuken hadden uitgezocht werd uitgebreid de tijd genomen om de goede indeling te bepalen. Handige en nuttige mogelijkheden besproken en uiteindelijk met de prijs overeengekomen.

Geen dwang een rustige omgeving met zeer goede kwaliteit/prijs verhouding en ervaren deskundige medewerkers.

geen verbeterpunten of tips

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie review, een keuken aanschaffen is een grote stap en daarom nemen we daar graag de tijd met u voor. Fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft!
Wij wensen u heel veel...
Wij wensen u heel veel kookplezier in de nieuwe keuken.
Groeten,
Team Sombroek

H. Potma

Zeer klantvriendelijk

Doe wat er overeengekomen is.

op deze voet verder gaan

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt, fijn dat u onze service als positief heeft ervaren!

Jan Alkmaar

Heeft onze droomkeuken gerealiseerd

kwaliteit van assortiment, monteurs die meedenken met meerwerk

communicatie over nalevering en nazorg

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn dat we jullie mochten helpen tot het komen van jullie droomkeuken!

Marjon

Bij ons eerste bezoek aan Sombroek werden we meteen al goed geholpen. We kregen een mooi gepersonaliseerd informatieboekje binnen en daarna verliep het contact ook prettig en zijn we goed geholpen... Bij ons eerste bezoek aan Sombroek werden we meteen al goed geholpen. We kregen een mooi gepersonaliseerd informatieboekje binnen en daarna verliep het contact ook prettig en zijn we goed geholpen gedurende het hele proces van idee tot uitwerking van de keuken. Warm, vriendelijk contact gehad, dat is fijn samenwerken.

Meedenken en ideeën visualiseren middels moodboard

Ga zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat mooi om te horen en fijn dat het boek 'Speciaal voor u' zo goed is bevallen. De ruimte wordt goed gebruikt met deze uitgebreide keuken.
Heel veel plezier met koken!

De Langen

Actie ondernomen

Betere communicatie

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de review, fijn dat keuken op deze manier weer een aantal jaren mee kan!

Paula Borst

Ik ben erg blij net m'n nieuwe keuken van Sombroek keukens. Helemaal naar het zin. Heb wat langer op m'n kookplaat moeten wachten. Maar deze werd weer vakkundig door Ferry geplaatst. Mooie... Ik ben erg blij net m'n nieuwe keuken van Sombroek keukens. Helemaal naar het zin. Heb wat langer op m'n kookplaat moeten wachten. Maar deze werd weer vakkundig door Ferry geplaatst. Mooie materialen en apparatuur.

Montage en mooie materialen klantvriendelijkheid

Lange wachttijden kookplaat

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw geduld en voor de mooie score! Fijn dat de kookplaat het wachten waard was.
Heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken!

Suzanne

Heel blij met het ontwerp. Mogelijkheden werden aangedragen welke ik zelf niet had bedacht. Blij met ook de vlotte en kundige installatie.

Communicatie, ontwerp/creativiteit, laagdrempeligheid, zeer goede prijs/kwaliteit.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en mooi dat we mee mochten denken! Namens ons gehele team heel veel (kook) plezier gewenst!

Robbert

Leveren vakwerk, goede service en komen hun afspraken na.

Transparant, denken mee, leveren kwaliteit.

n.v.t

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Goed om te horen dat u onze dienstverlening goed heeft ervaren. Met onze service na montage zorgen wij ervoor dat jullie blijvend kunnen genieten van de keuken!