Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Sas Veldhuis

Erg blij met mijn nieuwe keuken die een half jaar geleden werd geplaatst door vakman Nico. Als ik ooit weer een keuken moet kopen ga ik meteen naar Sombroek.

Goed meedenken, realistisch, komen afspraken na, goede communicatie l, veel keuze en mogelijkheden.

Nvt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! De keuken is prachtig geworden.
Namens ons hele team wensen wij u heel veel plezier met en in de keuken.
Groeten, Team Sombroek

Bothof

Zeer vriendelijk en ervaren, goed meedenkend en luisterend naar onze wensen. Wat heeft geresulteerd in een hele mooie keuken.

Prima communicatie

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de lovende woorden en fijn om te horen dat de keuken aan de verwachtingen voldoet. Het eindresultaat mag er zijn!
Wij wensen jullie heel veel (kook)plezier!
Groeten van ons...
Wij wensen jullie heel veel (kook)plezier!
Groeten van ons gehele team.

van der Gragt

Rustig de tijd gekregen om eerst zelf rond te kijken. Daarna prima geholpen met goede tips. Kunnen in de winkel steeds goed laten zien wat voor- of nadelen van iets zijn.

Bedrijf verzorgt de vakmensen die nodig zijn voor de montage. Prima planning.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en fijn dat u het als positief heeft ervaren. Wij wensen u heel veel genot van uw nieuwe keuken!
Groeten,

Joke van den Bosch

We zijn tevreden over de keuken. Er is met veel geduld met ons meegedacht. Wij zijn vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er is direct oplossend gereageerd na een probleem.

Oplossingen gezocht om de keuken compleet op te leveren.
Afspraken over levering, plaatsing en afwerking nagekomen.
Betrokken team.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het voor!
Heel veel kookplezier en mocht er toch iets voorvallen, dan horen wij dat natuurlijk graag.
Groeten,

Sandra en Leo Oostindië

We zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. De samenwerking met Sombroek is tot in de puntjes verzorgd . Van het uitzoeken tot de “nazorg”. Er worden geen dingen aangesmeerd, er wordt meegedacht.... We zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. De samenwerking met Sombroek is tot in de puntjes verzorgd . Van het uitzoeken tot de “nazorg”. Er worden geen dingen aangesmeerd, er wordt meegedacht. Ze bieden een compleet ontzorgpakket, waardoor je zelf niets hoeft te regelen. Dat is zo fijn. We hebben nog geen minpuntje kunnen ontdekken.

Het complete pakket en de hoge kwaliteit aan materialen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen dat u tevreden bent en dat wij samen met u, uw droomkeuken hebben mogen ontwerpen. En mocht er toch een minpuntje aan het licht komen, dan horen graag hoe we dat kunnen... Fijn om te horen dat u tevreden bent en dat wij samen met u, uw droomkeuken hebben mogen ontwerpen. En mocht er toch een minpuntje aan het licht komen, dan horen graag hoe we dat kunnen oplossen.
Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier 'in' de keuken.
Groeten, team Sombroek

Bert

Wij waren op zoek naar een landelijke keuken, maar met een aantal specifieke wensen en details die we bij geen enkele keukenzaak konden vinden. Totdat we bij Sombroek naar binnen stapten. In de... Wij waren op zoek naar een landelijke keuken, maar met een aantal specifieke wensen en details die we bij geen enkele keukenzaak konden vinden. Totdat we bij Sombroek naar binnen stapten. In de showroom zagen we een keuken die onze droom al redelijk benaderde.

We maakten dus een afspraak voor een intake- en ontwerpgesprek. Met Herja bespraken we wat wij precies bedoelden en ze dacht uitstekend met ons mee om dat mogelijk te maken. En zo bestelden wij onze nieuwe droomkeuken ... Nadat het ontwerp ook bij ons thuis was ingemeten, kregen we op een groot moodboard al een beetje een voorproefje van hoe het zou worden.

Ook het aanpassen van onze groepenkast werd netjes op tijd door Sombroek geregeld, net als het slopen en afvoeren van onze oude keuken en het aanpassen van het leidingwerk. Daar hadden wij zelf dus geen omkijken naar.

Bij het bestellen van onze keuken werd ons al verteld dat het door ons gewenste fornuis een lange levertijd had. In de week voor de montage van onze keuken hoorden we dat ook de bestelde vaatwasser niet tijdig geleverd zou kunnen worden. Twee gevallen van overmacht door de toestand in de wereld. En wat je niet kunt veranderen, kun je maar beter gewoon accepteren. De tussentijdse communicatie hierover met Peter (van Sombroek Keukens) verliep overigens keurig en effectief.

Onze keuken is op een bijzonder vakkundige wijze geïnstalleerd door Dennis Beentjes. Wat een vakman is dat! Ik ben echt wel een Pietje Precies, maar ik heb werkelijk nergens iets gezien waar ik niet helemaal tevreden over ben. En dat terwijl wij niet echt een 'modulair ontwerp' hadden gekozen; het was af en toe goed puzzelen. Dan blijkt dat ook in het logistieke proces dat vooraf ging géén fouten zijn gemaakt.

Uiteindelijk zijn ook het fornuis en (nog later) de vaatwasser netjes geïnstalleerd en kunnen we gerust zeggen dat het de moeite van het wachten waard is geweest.

Dit was - als gevolg van onze eigen specifieke wensen - onze duurste keuken ooit, maar het is elke cent dubbel en dwars waard. Sombroek Keukens vinden wij dan ook een echte aanrader!

- Afspraken nakomen
- Communicatie
- Kwaliteit van het geleverde

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over niet alleen de keuken, maar ook het volledige proces om dit tot stand te brengen!
Met de specifieke wensen mogen we zeggen dat het echt een...
Met de specifieke wensen mogen we zeggen dat het echt een maatkeuken is geworden! Namens Herja, Dennis, Peter en de rest van ons team wensen wij u heel veel plezier van uw keuken!
Groeten Team Sombroek

Herman Gelissen

Sombroek heeft een prachtige nieuwe keuken voor ons ontworpen en geïnstalleerd. We zijn hartelijk ontvangen en hebben al onze wensen besproken. In dat gesprek werden wij professioneel geholpen. Alle... Sombroek heeft een prachtige nieuwe keuken voor ons ontworpen en geïnstalleerd. We zijn hartelijk ontvangen en hebben al onze wensen besproken. In dat gesprek werden wij professioneel geholpen. Alle onderdelen van het ontwerp konden we in de ruime
Showroom bekijken. Het door Sombroek gemaakte ‘moodboard’ gaf ons een helder idee hoe onze keuken zou worden. De afgesproken levertijd werd gehaald. De installatie van de keuken
is professioneel uitgevoerd. Kortom wij zijn heel blij met onze keuken en met de service van Sombroek. Ook als er zich problemen voor deden spanden de medewerkers van Sombroek
zich tot het uiterste in om tot een perfecte oplossing te komen.

Meedenken, creativiteit en probleem oplossend werken

Niet van toepassing

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden! Wij hopen dat u enorm zult genieten van uw mooie donkere keuken!
Namens ons hele team heel veel kookplezier!

Stefan en Lilian

Na vast gelopen te zijn bij een collega keukenzaak zijn we ons licht gaan opsteken bij Sombroek Keukens om tot nieuwe inzichten te komen. En dat is gelukt! We zijn uitstekend begeleid door Sharon.... Na vast gelopen te zijn bij een collega keukenzaak zijn we ons licht gaan opsteken bij Sombroek Keukens om tot nieuwe inzichten te komen. En dat is gelukt! We zijn uitstekend begeleid door Sharon. Je denkt na ruim een half uur gepraat te hebben, begin nu eens met tekenen... Het was het wachten waard, in 1x werden onze wensen perfect neergezet.

Ook nadat we onze goedkeuring hadden gegeven en we kleine zaken verandert wilden hebben, werden we prima op de hoogte gehouden door de mannen van de technische kant

Het mood bord van de keuken was voor ons een voltreffer

De keuze uit werkbladen en grepen mag uitgebreider wat ons betreft

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen hebben mogen voldoen. Namens Sharon en de rest van het team van Sombroek Keukens, heel veel (kook)plezier in... Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen hebben mogen voldoen. Namens Sharon en de rest van het team van Sombroek Keukens, heel veel (kook)plezier in uw keuken!

Fam.Van Tilborg

In één middag de keuken uitgezocht met Herja, heel fijn geholpen. Afgelopen week is de keuken geplaatst en het is echt super!!! Communicatie, levering(compleet!!), plaatsing, alles verliep zoals je... In één middag de keuken uitgezocht met Herja, heel fijn geholpen. Afgelopen week is de keuken geplaatst en het is echt super!!! Communicatie, levering(compleet!!), plaatsing, alles verliep zoals je het graag wilt. Ook dank aan Rob die de keuken heeft ingebouwd.
Kortom hele team, tevreden klanten hier waarvoor dank.

Communicatie verliep heel goed, afspraken nagekomen.

Beste familie van Tilborg,
Bedankt voor de mooie recensie. Namens het hele team bedankt voor het fijne contact. Wij wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe greeploze keuken!
Team...
Beste familie van Tilborg,

Agnes en Tom

Zoals iedereen bezochten wij ook vele keuken zaken. Sombroek viel ons gelijk al op bij een eerste bezoek. Daarom was dit bedrijf een van de weinige waar wij nog eens gingen kijken. Ook nu weer viel... Zoals iedereen bezochten wij ook vele keuken zaken. Sombroek viel ons gelijk al op bij een eerste bezoek. Daarom was dit bedrijf een van de weinige waar wij nog eens gingen kijken. Ook nu weer viel de fijne sfeer op. Geen verkopers die je "achtervolgen", Je kun echt op je gemak rondkijken. Tegelijk is er steeds wel iemand beschikbaar voor vragen.
Toen onze keuze op deze zaak viel, ging het uitkiezen van een keuken uitstekend. Er werd goed meegedacht en er werd uitgebreid de tijd genomen zonder het gevoel te krijgen om te beslissen.
Hoewel personeel in andere zaken ook best vriendelijk waren, merk je dat dit hier echt gemeend is. Er straalt een soort rust van uit die ongedwongen aanvoelt.
De levering van de keuken was rond de afgesproken datum. Toen een apparaat niet leverbaar bleek, was "geld terug" geen enkel probleem om elders zelf iets uit te kiezen.

Al met al een zaak die wij anderen zeker aan zouden raden. Je vindt hier geen dumpprijzen, maar je sluit een eerlijke deal die ook voor jou goed voelt.

De medewerkers, die begrijpen dat je een keuken nu eenmaal niet elk jaar koopt.

Er zouden wat meer innovatieve lichtoplossingen geboden kunnen worden. Misschien heeft men ze wel, maar het was niet echt zichtbaar.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden in deze uitgebreide review.
Namens het hele team van Sombroek wensen wij u nog heel lang plezier van uw mooie keuken!