Netjes verpakt
Op tijd bezorgd

Petra H

Snel geleverd. Product goede prijs.

Silvia van der Zwet

Prima en snel

Henriëtte RAATS

We zijn meer dan tevreden met de gepersonaliseerde rugzak
Vriendelijk en goed geholpen

Charlotte Schuurman

Relatief veel geld betaald voor mini cadeautje dat geen lang leven gegund is.

Relatief veel geld betaald voor mini cadeautje dat geen lang leven gegund is.

Knuffel is echt mini, helemaal niet wat ik verwacht had voor die prijs. Daarnaast is de naam bedrukt en laat de naam in no time los. Schaam me om het cadeau te doen.

Goedemorgen Charlotte Schuurman,
Goedemorgen Charlotte Schuurman,
Wij hebben uw beoordeling even nagekeken en op de pagina onder de details staan keurig de afmetingen van het product opgesomd en helaas komen die keurig overeen met uw geleverde producten. De prijs staat er precies naast vermeld. Wel hebben wij u gebeld en gemaild om even een foto van het product aan te leveren, maar hier heeft u tot nu toe nog niet op gereageerd. Het kan natuurlijk gebeuren dat tijdens deze zeer drukke periodes er een foutje in sluipt en lossen wij graag snel voor u op. Echter als u ons even had gebeld of had gereageerd op onze mails, dan ging het allemaal net even iets sneller en kunt u ook met uw vragen direct bij ons terecht. Wij hebben verder dan ook helemaal geen reactie van u ontvangen over een klacht dan alleen via een feedback review en dat is natuurlijk jammer. Mvg Kidzincolor.com

j santes

Na een telefoontje omdat de bestelling niet was geleverd kregen we binnen 24 uur de bestelling geleverd. Super service. Erg tevreden hoe ze dit opgelost hebben.

Hai j santes,
Wat fijn te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft. Daar doen wij het voor ;-)
Hai j santes,
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Graag tot een volgende keer. Mvg team Kidzincolor.com

Manon

Bedrijf komt zijn afspraken niet na. Er is via de chat dingen beloofd tav korting. Dit zou terug gestort worden, maar dit is niet gebeurd. Achteraf wordt het verhaal omgedraaid. Worden dingen... Bedrijf komt zijn afspraken niet na. Er is via de chat dingen beloofd tav korting. Dit zou terug gestort worden, maar dit is niet gebeurd. Achteraf wordt het verhaal omgedraaid. Worden dingen gezegd wat ik niet heb aangegeven. Mijn vertrouwen is weg. Bestel hier in de toekomst niet weer wat.

Reactie Kidzincolor:

Beste Manon, Jammer dat u ons deze beoordeling geeft. Wij hebben u de eerste keer telefonisch aangegeven dat er géén gratis verzending is (ook niet met een duur u gewenste kortingscoupon o.i.d.)... Beste Manon, Jammer dat u ons deze beoordeling geeft. Wij hebben u de eerste keer telefonisch aangegeven dat er géén gratis verzending is (ook niet met een duur u gewenste kortingscoupon o.i.d.) onder de 50,-. Dit staat ook heel duidelijk op de site vermeld en bij het afrekenen. Daarbij zou een dergelijke verzending bij een product van 8.95 helemaal niet uit kunnen. U heeft later via de chat opnieuw een poging gewaagd om een dergelijke coupon te bemachtigen en hebben wij u dit nogmaals uitgelegd. U geeft aan dat er een verhaal "verdraaid" zou worden, maar hier kunnen wij ons zeker niet in vinden! Het is aan u om de keuze te maken om z'n reactie achter te laten. Maar u moet wel snappen als wij u 2x deze toelichting geven het ook écht niet mogelijk is. Mvg Kidzincolor.com

Jeanne

Vanochtend besteld en vanavond al geleverd. Heel blij mee in deze drukke (pakketjes)tijd! En de Metoo doll met naam is net zo mooi als ik had gehoopt.

Hai Jeanne,
Hai Jeanne,
In deze tijd moeten wij ons ook onderscheiden van onze collega's en proberen wij aangegeven levertijden te halen. Met onze extra service lukt dat tot op heden uitstekend en vinden wij uw reactie erg fijn! Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer. Mvg team Kidzincolor.com