Jara Van kleef

Jammer dat ik de jute zak niet heb gekregen die ik gratis zou krijgen

Beste Jara Van kleef,
Beste Jara Van kleef,
Allereerst dank voor uw reactie. De jute zakken en Sinterklaas actie dient u geheel zelf aan het winkelwagentje te personaliseren en toe te voegen aan uw order. Als u de actie destijds op de site stap voor stap gevolgd had kon dit eigenlijk niet mislukken.
Ondanks dit hopen wij dat u veel plezier zult ervaren met uw aankoop!
Mvg team Kidzincolor.com

Miranda Engels

Superservice

Hoi Miranda Engels,
Mvg Kidzincolor.com

Mooie tas en snelle levering.

Leny

Het bestelde kraamkado is volgens de voorbeelden precies geleverd.de levering was in eerste instantie onduidelijk maar door de chat werd t netjes beantwoord en navraag gedaan bij de bezorgdienst.de... Het bestelde kraamkado is volgens de voorbeelden precies geleverd.de levering was in eerste instantie onduidelijk maar door de chat werd t netjes beantwoord en navraag gedaan bij de bezorgdienst.de bezorging was wel laat op de avond maar netjes en klantvriendelijk afgeleverd.Deze online site zal ik beoordelen met n 10+:. Product volgens voorbeeld en mooi met je eigen inbreng!!! medewerkers klantvriendelijk en netjes in afhandeling van bestelling.

Hoi Leny,

Susy Strijbosch

SUPER service en fantastisch product!

Hoi Susy Strijbosch,

Dymph Nijssen van Dijk

Leuk, waterbestendig en netjes verpakt in de brievenbus

Vlotte levering, product is zoals gewenst. Je kan nog een extra bericht achterlaten bij de bestelling. Ik heb gevraagd of de letters precies op een plek konden komen en dat is gelukt. Heel fijn.

Marja

Aankoop is uitstekend verlopen. Voor alle zekerheid over de tekst werd er zelfs vanuit Kidzincolor nog gemaild of hetgeen was ingestuurd wel de bedoeling was op deze manier.

Mooi product, vlot geleverd

Richard Nusser

Zeer content met het geleverde product. (treintje met naam)
Zeer content met het geleverde product. (treintje met naam)
Verbetering voor de toekomst, kleine animatie hoe product er uit komt te zien als je besteld zoals je alles invoert. nu is het vooral vergelijken naar een foto toe.