Goed. Blij met het bestelde product. Ook prettige en snelle beantwoording van vragen via online tool.

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk bedankt! Fijn te horen en wensen u veel plezier met uw aankopen! Mvg Team Kidzincolor.com

Heel mooi en een correcte afhandeling en
Wordt ook heel snel geleverd

Anita Folkertsma

Prima korte levering en mooi product mogen ontvangen

Ale

Status wanner geleverd gaat worden is niet zichtbaar, wel een snelle levering

Beste Ale,
Beste Ale,
Wat vervelend dat u geen berichtje heeft gekregen van de status van uw bestelling. Wij versturen een mail wanneer uw bestelling verstuurd wordt en daarna krijgt u nog een mail van DPD, met een track en trace code. Helaas gebeurt het heel vaak dat onze mail in uw spam komt en ook de mail van DPD komt vaak in de spambox. Onze excuses voor het ongemak. Mvg Team Kidzincolor

Snel en netjes

Veronica Poppe

Goede communicatie, de bestelling is op de afgesproken tijd geleverd.

Alifa Ramnarain

Super fijne service! Snelle service en levering.

Sabina Meijer

Super mooie tassen

Marion Schulteis

Heel, goed er was een artikel niet op voorraad en kreeg verschillende andere opties ter keuze.
Fijn meegedacht.

Leuk keuze. Vlotte levering. Keurig product.