Claudia Baken

Super leuke knuffel met naam besteld. Heel leuk om te geven voor een verjaardag of kraamkado. Verpakking waar het in verzonden word kan beter.

Probleemloos besteld en het bestelde netjes ontvangen. De klantenservice nam nog even per mail contact op om te vragen of ik me misschien vergist had, ik had namelijk een jasje zonder enige opdruk... Probleemloos besteld en het bestelde netjes ontvangen. De klantenservice nam nog even per mail contact op om te vragen of ik me misschien vergist had, ik had namelijk een jasje zonder enige opdruk besteld. (Dat was inderdaad de bedoeling.) Ook werd vooraf gemeld dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden. Alles prima geregeld dus.

Ik heb een spoedbestelling geplaatst voor 1300 uur en dan zou het de zelfde dag verzonden worden. Dan verwacht ik dat dit de volgende dag al in huis of uiterlijk 2 dagen later. Maar ik verwacht niet... Ik heb een spoedbestelling geplaatst voor 1300 uur en dan zou het de zelfde dag verzonden worden. Dan verwacht ik dat dit de volgende dag al in huis of uiterlijk 2 dagen later. Maar ik verwacht niet 3 dagen later.

Reactie Kidzincolor:

Goedendag mevrouw van den Akker, wij hebben uw bestelling even goed nagekeken en leggen graag even uit wat er aan de hand was met uw verzending.
U heeft om 9:37 de order aan ons doorgezet en om...
U heeft om 9:37 de order aan ons doorgezet en om October 18, 2021 at 12:36 pm is deze verzonden door ons. Zoals u wellicht zult snappen hebben wij geen grip op de verzending zodra deze mee gegeven is met onze transporteur. U had ons beter even kort kunnen bellen en hadden wij meteen kunnen schakelen met hen waar uw zending blijft. Ondanks dat hopen wij dat u tevreden bent met uw bestelling.
Mvg Kidzincolor.com

Werken netjes. Mag wel iets sneller verzonden worden.

Carla van Bree

Prima bezorgd, kleindochter is er erg blij meer

Hele goede service, tas was niet voorradig en er is alles aan gedaan om het voor elkaar te krijgen, en het is gelukt.

Marc pinxten

Zeer tevreden