Hele goede en snelle service

Anita Boets

Lisa Hoogendijk

Goede kwaliteit

Julie

Super! Had op een maandagochtend iets besteld,en was zenuwachtig of het pakketje wel zou aankomen diezelfde week aangezien ik het nodig had in het weekend,contact opgenomen met het bedrijf en zij... Super! Had op een maandagochtend iets besteld,en was zenuwachtig of het pakketje wel zou aankomen diezelfde week aangezien ik het nodig had in het weekend,contact opgenomen met het bedrijf en zij hielden mij op de hoogte van het pakketje,wat super was! Bedankt!

Carla

Ik begrijp niet dat ik alles nogmaals moet opschrijven. Ik heb eerder al een negatieve feedback geschreven. Ik verwacht een reactie van het bedrijf, zoals te lezen was. Deze is echter niet gekomen.

Reactie Kidzincolor:

Beste Carla, Wij hebben u gemaild en gevraagd wat u precies bedoeld? Wij hebben geen idee wat er speelt en niet eerder een mail van u mogen met een evt klacht. Mochten er problemen zijn met een... Beste Carla, Wij hebben u gemaild en gevraagd wat u precies bedoeld? Wij hebben geen idee wat er speelt en niet eerder een mail van u mogen met een evt klacht. Mochten er problemen zijn met een product oid dan kunt u ten aller tijde contact opnemen via de mail. Wij horen het graag . Mvg team Kidzincolor

Mooi product met snelle levering

Vlotte service

Heel goed product!