Sien Pattiruhu

Alles verliep voorspoedig

Ja

Vrij matig; er stond geborduurd, is de tekst we gewoon opgedrukt ipv geborduurd. Erg slecht

Nier echt

Helqas ging het bestellen niet soepel, maar met dank aan de helpdesk via chat is het wel snel uiteindelijk gelukt. De producten zijn wij erg tevreden over en worden goed gebruikt.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Niet helemaal, maar wel met de juiste hulp voor elkaar gekregen

Reactie Kidzincolor:

Wat fijn dat we u, toch konden helpen tijdens de bestelling. We weten dat bij sommige computers onze opdrukstudio niet helemaal top werkt en daarom gaan we ook zeer binnenkort over op een nieuwe... Wat fijn dat we u, toch konden helpen tijdens de bestelling. We weten dat bij sommige computers onze opdrukstudio niet helemaal top werkt en daarom gaan we ook zeer binnenkort over op een nieuwe website.
Wij zien graag u dan weer terug en uiteraard helpen we u de volgende keer ook weer. Mvg Kidzincolor

Fijne hulp gekregen bij mijn bestelling

Mooie site

Kim

De rugzak die ik wilde bestellen was uitverkocht, gevraagd wanneer de rugzak weer op voorraad was, kreeg dezelfde middag antwoord. de rugzak kon worden nabesteld, zondag besteld en donderdag in... De rugzak die ik wilde bestellen was uitverkocht, gevraagd wanneer de rugzak weer op voorraad was, kreeg dezelfde middag antwoord. de rugzak kon worden nabesteld, zondag besteld en donderdag in huis. Top!

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ja, bestellen is heel makkelijk

Hele goede service.

Ja.

Prettig bedrijf en super snel verzonden!

Super snel

Janna Van Biesen

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ja, de levering was echter niet volledig. Maar na 1 e-mail werd dit opgelost.

Diana Kooijmans

Ondanks bedrukken artikelen een snelle levering.

Ja

Mooi product, direct te woord gestaan bij een vraag, snelle levering