Sara Vermeulen

Super

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel goed de mensen denken mee en je word gebelt om samen te overleggen wat beter zou zijn

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Eerst wel even puzzelen maar als je het eenmaal door hebt is het goed te doen

Reactie Kidzincolor:

Super dit horen we graag. We proberen altijd zoveel mogelijk mensen het naar het zin te maken en bellen daarom liever een keer vaker dan dat het niet naar wens is. Mvg Kidzincolor

Noortje Delobelle

Ik heb maar 1 woord om dit echt te omschrijven…. TOP!!!!!

Ja!

Reactie Kidzincolor:

Beste Noortje, Wat een super lieve review, dit waarderen we enorm. Mvg Kidzincolor

Mr Fransen

Top bedrijf en erg vriendelijk en behulpzaam!

Ja

Het resultaat is mooi en goede kwaliteit, communicatie goed. Service is goed

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

De website is goed, keuze is uitgebreid.

Bedankt voor het oplossen van het probleem en jullie goede service.

Lisa Radelaar-van Esch

Makkelijk en duidelijk.

Zeker.

Mirjam Smit

Goede en snelle levering en prachtig i gepakt.

Ja!

Goldwyn Joseph Messias herman

Product nimmer ontvangen

ja

Beste Goldwyn,
Wat vreemd dat u een negatieve review achter laat. U heeft namelijk uw bestelling zelf geannuleerd en daarom heeft u het product ook niet ontvangen.
Mochten wij u verder nog...
Beste Goldwyn,
Mochten wij u verder nog met iets kunnen helpen dan horen wij het graag.

Vind het jammer dat de opschrift niet goed te lezen is .de kleur is te licht maar ziet op de foto donkerder uit .verder prima. Alleen de pakketservice van gls is waardeloos jammer kreeg hierdoor het... Vind het jammer dat de opschrift niet goed te lezen is .de kleur is te licht maar ziet op de foto donkerder uit .verder prima. Alleen de pakketservice van gls is waardeloos jammer kreeg hierdoor het pakket pas 5 dagen later dan vermeld

Beste mevr.
Beste mevr.
Wij hebben gekeken naar uw bestelling en de naam is prima leesbaar. ALs dat niet het geval was dan nemen we altijd even contact op, of u dit wel zo willen. Deze kleur wordt juist heel vaak gekozen op dit product.
Wij versturen momenteel met GLS en hier zijn wij over het algemeen heel tevreden over. Helaas kunnen bij alle transporteurs wel eens problemen ontstaan. ( wij hebben postnl, Dhl en Dpd gehad en nu dus Gls en overal is er wel eens een probleem) Onze excuses voor het ongemak
Mvg Kidzincolor