Bedankt voor de service. We hadden het verkeerde adres opgegeven maar door goede opvolging, kwam een paar dagen later het pakketje bij ons aan. Het ontwerp is erg mooi geworden

Beetje

Rick Tiemens

Nieuwe gymtas voor dochter besteld. Goede kwaliteit en leuke ontwerpen

Heel eenvoudig

Magda Ferdinandus

Mijn bestelling (pet met naam van de jarige) was zoekgeraakt, al beweerde het bezorgbedrijf dat het pakje wel degelijk afgeleverd was. Bianca van Kidzincolor heeft alles in het werk gesteld om te... Mijn bestelling (pet met naam van de jarige) was zoekgeraakt, al beweerde het bezorgbedrijf dat het pakje wel degelijk afgeleverd was. Bianca van Kidzincolor heeft alles in het werk gesteld om te zorgen dat ik het geschenk tijdig in huis had, al betekende het dat de bestelling nóg eens uitgevoerd moest worden. Waarvoor mijn hartelijke dank.

Jazeker

Danny en Erna Pastyns-Delaet

Vlotte en correcte levering

Ja

Super ervaring! Op de website had ik een mooie gele schooltas gezien die helaas niet meer beschikbaar was. Via de chat kreeg ik snel reactie dat de tas nog na te bestellen was. Super fijn! Er werd... Super ervaring! Op de website had ik een mooie gele schooltas gezien die helaas niet meer beschikbaar was. Via de chat kreeg ik snel reactie dat de tas nog na te bestellen was. Super fijn! Er werd gezegd dat het een weekje zou duren maar 5 dagen later had ik de bedrukte tas al in huis!!! Wauw!

Top!

Alles verliep soepel.

Yvonne Hertroys

KidzinColor heeft leuke artikelen van zeer goede kwaliteit. De levering is snel en degelijk. De site kan wel worden verbeterd; het is soms heel lastig het artikel dat je zoekt te vinden.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Nee, dat zou ook verbeterd kunnen worden. Vooral het plaatsen van tekst in de juiste positie is niet altijd duidelijk.

Goede service, vlot en adequaat

Ja

Snelle afhandeling en mooi product

ja

Zeer positief