Tamara Walstra

Supersnel gemaakt en binnen gekregen

Ja

Product voldoet aan eisen, alleen de bezorgservice (GLS) verliep minder prettig. Ruim 3 1/2 uur later dan de track and tracé vermelde en de bezorger stond te proberen om het pakket door de... Product voldoet aan eisen, alleen de bezorgservice (GLS) verliep minder prettig. Ruim 3 1/2 uur later dan de track and tracé vermelde en de bezorger stond te proberen om het pakket door de brievenbus te proppen

Ging soepel

Reactie Kidzincolor:

Beste Meneer of mevr Hamstra
Beste Meneer of mevr Hamstra
Wij snappen dat het vervelend is dat het pakketje 3,5 uur later aankwam dan de track en trace aangaf. Maar hier kunnen wij helaas niks aan doen. Het kan zijn dat er problemen zijn onderweg met de chauffeur of een weg afgesloten waardoor de route omgegooid is . Het is al heel fijn dat het pakketje die dag is aangekomen en ook is het een wonder dat het ze überhaupt tijden zo goed kunnen aangeven. Wees eens lief voor elkaar. Er zijn grotere problemen in de wereld . Mvg Kidzincolor

Sandra

Top product en snel geleverd

Heel makkelijk en snel

Hartelijk dank voor de service

ja

Heel goed.
Mooi product, snel geleverd!

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ja, heel simpel en snel.

Natasja van veggel

Mooie dekbedovertrek met naam.
Snelle levering.

Bjorn Vandenheede

Ik vondt het super dat die hele lieve dame mij getelefoneerd heeft om mijn bestelling nog eens goed na te lopen want ik hed blijkbaar nogal verkeerde kleuren gekozen, nogmaals bedankt!!!

Heel gemakkelijk!

Mooi gedrukt en werkt perfect, mijn zoontje heeft de drinkbeker heel graag

miriam rijken

Goed! Hele mooie rugzak met naam ontvangen

Ja

Vorige, en deze bestelling is gelukt door appen met Bianca, die me toen en nu fantastisch heeft geholpen!!
Jullie website vind ik erg moeilijk.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Via de website erg moeilijk!!!
Rechtstreeks via de app met Bianca ging prima!!

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn bezig met een geheel nieuwe site waarbij het makkelijker wordt. En dan hopen we dat het u de volgende keer zelf gaat lukken. Zo niet, ook geen probleem dan... Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn bezig met een geheel nieuwe site waarbij het makkelijker wordt. En dan hopen we dat het u de volgende keer zelf gaat lukken. Zo niet, ook geen probleem dan neemt u maar weer gerust contact met ons op ;)
mvg Kidzincolor