Cherokee Beuk

Kwaliteit is top en levering is snel

Ja zeker

M Bergwerff

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Het bestellen van een gepersonaliseerd item gaat gemakkelijk. Wat ik miste is een afdruk van het gepersonaliseerde item op de bevestiging.

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en de levering.

Ja.

Mooi product

Ja

Ellen de Jong

Correct en netjes in communicatie..
Heb hier al vaker besteld en wanneer ik weer iets nodig heb bestel ik zeker weer.....

Jazeker,geen probleem..

Jolanda Weerd

Hele leuke tas! Mooie kwaliteit en de naam er keurig op

Ja heel simpel

Goed geholpen. Werd door medewerker gebeld, toen ik moeite had de bestelling af te ronden. Blij mee. Mooi produkt!

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Had wat moeite met ideal betaling

De kleur was niet zoals beschrijving. Ik heb ocre geel besteld en het was een gewone geel.

Ja, zonder probleem

Reactie Kidzincolor:

Beste Maria, Wij hebben geprobeerd u te mailen en te bellen maar helaas geen reactie. Wij hebben uw wel degelijk een oker kleurige naam gemaakt. Deze kleur komt ook terug in het knuffeldoekje terug.... Beste Maria, Wij hebben geprobeerd u te mailen en te bellen maar helaas geen reactie. Wij hebben uw wel degelijk een oker kleurige naam gemaakt. Deze kleur komt ook terug in het knuffeldoekje terug. Dus deze combinatie is erg mooi. De gewone geel waar u over schrijft is een veel fellere kleur geen en zou niet mooi staan. Tevens zouden wij als wij twijfelen ten allertijd contact opnemen met u. We gaan er dus vanuit dat u ook oker geel heeft gekregen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u ons foto's opsturen van het product . En zullen wij dit oplossen voor u . Mvg Kidzincolor

Gerda Woltering

Dit was de eerste keer dat ik wat heb besteld bij jullie, en ik kan niet anders zeggen dat mij dit echt prima is bevallen. Een dikke👍👍

Absoluut

Mooi resultaat, snelle levering