Mourad Lemsidi

Ik heb een knuffelbeer besteld met tekst echter is dit geplakt en viel het meteen op 1e dag er van af. Weggegooid geld €35,-

Reactie Kidzincolor:

Beste Mourad,
Beste Mourad,
Wij hebben u gemaild met de vraag of u een foto wil maken van de voetjes van de knuffel. Dan kunnen wij nieuwe voetjes toesturen naar u. Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen voor u. Wij bedrukken met hoogwaardige transferfolie en wordt er met grote druk en 150 graden opgezet en kan er dus niet zomaar af. Ook kunt u het product wassen op 40 graden. Mocht er toch een probleem zijn dan kunt u ons mailen en regelen wij voor u nieuwe voetjes. Wij horen het graag. Mvg Kidzincolor

Duidelijke website, fijn contact via chat. Product zoals afbeelding.

Bestelling ging wat stroef

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Jammer dat je niet eind resultaat van je bestelling ziet zoals de tekst en letterkeuze
Niet geheel duidelijk.

Fabienne Quintavalle

Heel blij! Goede en vriendelijke dienst!

zeer goed

Karin Kootstra

Prettige ervaring

Monique Thunnissen

Mooi product en zeer snel vervaardigd en geleverd, kleindochter is super trots op haar eigen kleurige handdoek met naam 😀

Zeer 👍

Jacqueline Van Willigen

Geweldige goede en snelle service.

Fijn en snel

Helma Schiphorst

Zowel online via chat als via de mail super, vriendelijk en vlot geholpen!

Prima, super geholpen

Top tevreden

Greet De Clonie Mac-Lennan

In 1 woord, GEWELDIG. Zeer tevreden met het artikel dat ik besteld heb met alle juiste opschriften. Heel erg blij mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan iedereen aan.

Super goed