Alexa

Makkelijk bestellen, snelle levering en mooie kwaliteit

Ja

Prachtige tas, handig in gebruik en was snel in huis.

Heel makkelijk.

Prima service

Babette Audier

Snelle service en fijne communicatie

Zeker

Bidon gekocht, slechte kwaliteit,
Naamsticker er zeer slordig opgeplakt
Laat los en zit scheef
De prijs niet waard

Reactie Kidzincolor:

Beste jwvandervoorden
Beste jwvandervoorden
Wij hebben al een aantal keren gemaild. Helaas nog geen reactie gekregen. U kunt een foto van het product naar ons sturen en dan lossen we het zsm met u op. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen snel iets van u te horen. Mvg Kidzincolor

Els Van der Ven

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Heel makkelijk

Daphne Katzin-Cohen

Erg goed!

Chantal Huppen

Goede service, snelle levering

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ik heb mijn bestelling precies de dag gekregen dat ik wilde.

Peter van Hoof

Artikelen gemakkelijk te personaliseren. Mooie prijs/kwaliteitverhouding.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ophaal adres opgegeven. Vervolgens van 2 bedrijven meldingen gehad van bezorging...!!??. Ook melding gehad van vertraging en mogelijk wel afhalen op afhaallocatie. Uiteindelijk product via de... Ophaal adres opgegeven. Vervolgens van 2 bedrijven meldingen gehad van bezorging...!!??. Ook melding gehad van vertraging en mogelijk wel afhalen op afhaallocatie. Uiteindelijk product via de brievenbus ontvangen op thuisadres.

Verwarring alom en alles behalve afspraak!

Bij afrekenen kan een kortingscode ingevuld worden maar die werkt niet (gratis verzenden)

Niet

Reactie Kidzincolor:

Beste Meneer Lutgens, Wij hebben geprobeerd u te informeren via de mail maar helaas geen reactie. Wij hebben geen kortingscode gratis verzendkosten. Alleen als u een aankoop doet boven de 50 euro... Beste Meneer Lutgens, Wij hebben geprobeerd u te informeren via de mail maar helaas geen reactie. Wij hebben geen kortingscode gratis verzendkosten. Alleen als u een aankoop doet boven de 50 euro dan zijn de verzendkosten automatisch gratis. U heeft een tas besteld ter waarde van 39.99 en daarom had u geen gratis verzendkosten. Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Mvg kidzincolor