Gozde Tursucu

Super blij met de resultaat!

Hennie van Bakel

Voor het eerst een rugzakje besteld met de naam van onze kleindochter. Ondanks de kerstdrukte hadden we hem binnen drie dagen in huis.

Marijke S.

Snel

Ja

Bedankt voor de goede service en het snelle beantwoorden van mijn vragen

Het bestellen ging makkelijk

Natasja Maters

2 kinder kerstmutsen met naam gekocht. Helaas zijn de mutsen zo groot dat ze mij nog ruim zitten. De artikel beschrijving is inmiddels aangepast. Het klopt inderdaad dat de muts echt voor grotere... 2 kinder kerstmutsen met naam gekocht. Helaas zijn de mutsen zo groot dat ze mij nog ruim zitten. De artikel beschrijving is inmiddels aangepast. Het klopt inderdaad dat de muts echt voor grotere kinderen is. De rand is in te nemen, maar doordat dit zo'n mooie dikke rand is, is het wel lastig. Verder is het een hele mooie dikke muts.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Goed, snel geleverd ook. Inmiddels klopt de product omschrijving wel.

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij zullen u nog 2 "echte" kleinere kindermutsen opsturen ter oplossing. Mvg Kidzincolor

B.J. Floor

Zoals het hoort

nee

Prims

Niet heel makkelijk

Hennie van Elk

Heel goed te doen houten treintje met naam gewicht lengte tijd voor men kleinzoon helemaal blij snelle levering tip top in orde

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel gemakkelijk te doen treintje met naam geboorte lengte gewicht

Supertof product van een goede kwaliteit

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Het enige: de tas was schuin gefotografeerd waardoor het leek of de naam die ik intikte er scheef op zat. Ik zag toen een melding staan dat het zo kan lijken maar dat het wel recht wordt. Eerst... Het enige: de tas was schuin gefotografeerd waardoor het leek of de naam die ik intikte er scheef op zat. Ik zag toen een melding staan dat het zo kan lijken maar dat het wel recht wordt. Eerst dacht ik wel 'oh moet ik dit nu wel bestellen zonder dat ik zeker weet of het wel recht is'. Misschien de tekst laten invoeren in den platte graphic laten invoeren en dan in perspectief tonen op de producten?

Paula Busker

Super klantvriendelijk bedrijf, snelle en persoonlijke communicatie en ook de levering veel sneller dan verwacht. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook het geleverde product geheel... Super klantvriendelijk bedrijf, snelle en persoonlijke communicatie en ook de levering veel sneller dan verwacht. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook het geleverde product geheel naar wens. Een dikke 10

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Prima, had een vraag toegevoegd bij de bestelling en kreeg zelfs in het weekend een antwoord