Positief, ook via chate

ja

Pakketje kwam wat later aan, maar jullie hebben me goed geholpen bij het traceren van het pakket .

goed

Janny

Super!

Ja

Goed geholpen via de chat. Goede communicatie met de klant. Eind product op tijd geleverd en erg mooi. Voelt als kwaliteit.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Product was niet verkrijgbaar, maar via de chat geholpen en kon het toen toch bestellen. Wat heel fijn was. Later wel een melding dat levering vermoedelijk langer zou gaan duren. Dat gaf wat stress,... Product was niet verkrijgbaar, maar via de chat geholpen en kon het toen toch bestellen. Wat heel fijn was. Later wel een melding dat levering vermoedelijk langer zou gaan duren. Dat gaf wat stress, maar uiteindelijk heel erg op tijd geleverd!

Sorry, ik was even in de war.
Ik was heel tevreden met de handdoek voor Caroline.

Reactie Kidzincolor:

Ah super fijn. Hartelijk dank voor uw reactie.

Top producten

Gaby

Goede service

Overzichtelijk

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Nee, ik wilde iets verwijderen in de winkelwagen maar dat kon niet. Hierdoor heb ik het product verwijderd en opnieuw een bestelling gedaan.

Waardeloos baggerbedrijf

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Zeer mooeilijk weinig meedenkend en meewerkend personeel

Reactie Kidzincolor:

Beste Maik, Het lukte u niet om te betalen met Klarna, omdat u zelf een conflict heeft met Klarna. Wij kunnen uw bestelling dan niet in behandeling nemen op achteraf betalen. U kunt dan betalen met... Beste Maik, Het lukte u niet om te betalen met Klarna, omdat u zelf een conflict heeft met Klarna. Wij kunnen uw bestelling dan niet in behandeling nemen op achteraf betalen. U kunt dan betalen met Ideal en dan zullen wij de bestelling leveren. Wij hebben uw meerdere mailtjes gestuurd dat u uw bestelling kunt betalen met Ideal, helaas geen reactie. Mvg Kidzincolor