Mooi product en fijne levering

Ja

Slechte kwaliteit. Ik heb een knuffel besteld met naam, het is echt een stikker die erop in geplakt, 1x in de wasmachine en het is eraf. Erin naaien is zoveel beter. Jullie begrijpen wel dat z’n... Slechte kwaliteit. Ik heb een knuffel besteld met naam, het is echt een stikker die erop in geplakt, 1x in de wasmachine en het is eraf. Erin naaien is zoveel beter. Jullie begrijpen wel dat z’n knuffeltje af en toe ook gewassen moet worden. Erg duur knuffeltje nu voor wat je krijgt. Sorry ben altijd positief maar vond het echt een slechte zaak!

Dat wel

Reactie Kidzincolor:

Beste Danielle, Wij hebben u een paar keer geprobeerd te bereiken maar helaas kregen we geen gehoor. Wij bedrukken met een hele mooie transfer, die er ook definitief op zit met een hele hoge druk en... Beste Danielle, Wij hebben u een paar keer geprobeerd te bereiken maar helaas kregen we geen gehoor. Wij bedrukken met een hele mooie transfer, die er ook definitief op zit met een hele hoge druk en hitte. U kunt de knuffel dus met een gerust hart wassen. Ook is het kindvriendelijk en veilig. Daar in tegen kan borduren, ook nog zichtbaar aan de achterkant van het oor, los raken doordat de draadje los kunnen gaan met alle gevolgen van dien. Wij hopen dat we u zo voldoende hebben geinformeerd. Jammer dat we u zelf niet hebben kunnen bereiken per mail en per telefoon . Mvg Kidzincolo

Lei Keijsers

Het duurde even voordat het mij lukte mijn artikel te bestellen, dit zou iets gemakkelijker gemaakt moeten worden.
Over de verdere afhandeling kan ik alleen maar positieve dingen zeggen,...
Over de verdere afhandeling kan ik alleen maar positieve dingen zeggen, afbeelding om goed te keuren en snelle aflevering.

Zie boven

Reactie Kidzincolor:

Beste Lei, Goed nieuws, wij zijn bezig met een nieuwe website. We hopen dat er een evt volgende keer dan makkelijker gaat ;) Mvg Kidzincolor

Monique

Mooie producten, snelle levering

Snelle accurate levering.

Ja

Vriendelijk en mooi product

Bestellen ging prima

Perfect! Super klantvriendelijk en er wordt meegedacht als je vragen hebt.

makkelijk

Karin Ramaekers

Super klantvriendelijk. Goed geholpen via chat. En heel mooi produkt ontvangen.

Super

Elly Middelham

Wat was ik verrast toen de pantoffeltjes (met naam van kleindochter )binnenkwamen. Snelle verzending..en een prachtige pantoffeltjes.

Super makkelijk en duidelijk

Barbara Schipper

Kidzincolor zelf is fantastisch. Snel, accuraat, vriendelijk, maar liever niet verzenden met DPD, want dan mag je je pakketje 3 dagen later pas in ontvangst nemen, omdat de bezorger het brengt bij... Kidzincolor zelf is fantastisch. Snel, accuraat, vriendelijk, maar liever niet verzenden met DPD, want dan mag je je pakketje 3 dagen later pas in ontvangst nemen, omdat de bezorger het brengt bij een pakketservice. Moet je het dus zelf ophalen.

Jazeker