Ik heb een rugzak met naam besteld, ik heb zelf de naam verkeerd geschreven maar kidzincolor had een hele goede passende oplossing. Hartelijk dank voor de goede service !!

Top ben erg tevreden

Prima informatie,goed op tijd.

M. Tersluijsen

Super bedrijf. Nadat ik zelf de fout begaan had om de letters geen kleur te geven (standaard zwart) kreeg ik toch de letters in de kleur die ik graag wilde hebben. Binnen 3 dagen had ik de... Super bedrijf. Nadat ik zelf de fout begaan had om de letters geen kleur te geven (standaard zwart) kreeg ik toch de letters in de kleur die ik graag wilde hebben. Binnen 3 dagen had ik de weekendtassen in de juiste kleur weer in huis. Super geregeld. Vriendelijke medewerkers en super goede service en snel geregeld. Ik raad het iedereen aan. Ik bestel hier zeker meer producten. Deze klant is super blij

Daphne

Goed. Laatst een toilettasje besteld met naam. Het plaatje en de naam staan kaarsrecht op het tasje, zoals ze ook aangeven. Hier ga ik mijn nichtje super blij mee maken. Vind hem zelf wel heel leuk... Goed. Laatst een toilettasje besteld met naam. Het plaatje en de naam staan kaarsrecht op het tasje, zoals ze ook aangeven. Hier ga ik mijn nichtje super blij mee maken. Vind hem zelf wel heel leuk geworden. Ook heel snel geleverd door de brievenbus!

Goed! Pakketje was niet op afgesproken tijdstip geleverd! Kidzincoler heeft dezelfde dag nog contact gezocht met bezorgdienst. Is alsnog geleverd!

Addy Bakker

Snelle en keurige levering

Prima service en vlotte service!

Mooie zwemtas met naam, snel en goed geleverd mooie kwaliteit onze kleindochter is er erg blij mee.