Ronald

Netjes en snel geleverd

Het duurde iets langer dan verwacht maar ik ben blij met de bestelling. Helaas zijn de pop up sluiting van de Mepal drinkbekers niet goed (ze gaan niet goed omhoog) maar dat heb ik zelf opgelost.

Goede service en snelle levering

kapotte ingedeukte en ingescheurde doos, niet leuk om te geven!

Reactie Kidzincolor:

Beste Ruby, Zoals we al eerder schreven in de reactie op deze review, pakken wij de treinen heel zorgvuldig in met noppenfolie. Als het dan wordt beschadigd door de transporteur kunnen wij daar... Beste Ruby, Zoals we al eerder schreven in de reactie op deze review, pakken wij de treinen heel zorgvuldig in met noppenfolie. Als het dan wordt beschadigd door de transporteur kunnen wij daar helaas niks aan doen. Wel had u contact op kunnen nemen met ons en hadden we evt een nieuwe doos of iets dergelijks op kunnen sturen. Onze excuses voor het ongemak. Mvg Kidzincolor

Hele goede service en snelle reactie!

Nina Van der Veen

bestelling vlot uitgevoerd en precies zoals mijn kleindochter wil

Arleen Samplonius

Fijne communicatie, snelle levering

Beste Arleen, bedankt voor je review. Tot ziens. Mvg Kidzincolor

Ik ben tevreden

Marianne Batenburg

Ik ben zeer tevreden,met mijn aankoop bij jullie,ook aan de verpakking was veel aandacht besteed.

Goed, maar levering duurt langer dan aangegeven op de site

Reactie Kidzincolor:

Beste Ellen, Wij hebben even gekeken naar uw bestelling. U heeft op 22 augustus besteld en uw bestelling is 24 augustus verstuurd. En uw bestelling is ook nog netjes de volgende dag afgeleverd op 25... Beste Ellen, Wij hebben even gekeken naar uw bestelling. U heeft op 22 augustus besteld en uw bestelling is 24 augustus verstuurd. En uw bestelling is ook nog netjes de volgende dag afgeleverd op 25 aug door DPD. Dit is helemaal binnen de normale levertijd.
Onze normale levertijd is 2- 4 werkdagen en dit alles is ruim binnen deze tijd geleverd. Dus wat u aangeeft klopt niet. Veel plezier met de mooie tas. Mvg Kidzincolor