Bianca Buiting

Word goed op de hoogte gehouden
En goeie kwaliteit tas!

Mooie stevige rugzak. De naam kwam uiteindelijk op een andere plek dan wij hadden neergezet, zo kwam het precies over een cheetah heen. De letter zijn mooi van kleur.

Reactie Kidzincolor:

Beste Femke, dat kan kloppen. De tassen zijn namelijk patroontassen en elke tas is eigenlijk uniek. Dit staat ook op de site vermeld. Wij proberen altijd de naam zo goed mogelijk te plaatsen maar... Beste Femke, dat kan kloppen. De tassen zijn namelijk patroontassen en elke tas is eigenlijk uniek. Dit staat ook op de site vermeld. Wij proberen altijd de naam zo goed mogelijk te plaatsen maar hij moet natuurlijk ook nog in het midden geplaatst worden en kunnen we soms niet voorkomen dat we over 1 cheetah moeten bedrukken. Wij wensen Nora veel plezier met haar tas. Mvg Kidzincolor

Michele

Leuke producten!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Anouschka Severin

A.j.m. de Vreede

Alles was keurig op tijd.

Het duurde behoorlijk lang voordat ik iets over de verzending vernam. Hierop gemaild en kreeg snel een reactie terug dat het even heeft geduurd i.v.m. niet op voorraad. Daarna de bestelling snel... Het duurde behoorlijk lang voordat ik iets over de verzending vernam. Hierop gemaild en kreeg snel een reactie terug dat het even heeft geduurd i.v.m. niet op voorraad. Daarna de bestelling snel ontvangen en zag er verder mooi en goed uit.

Prima! zowel qua kwaliteit als logistiek is de verwachting waargemaakt