Lysanne Van de Poel

Fijne site en makkelijk te gebruiken alleen wel jammer dat ik pas laat een mailtje kreeg van wat ik had gekocht

Reactie Kidzincolor:

Beste Lysanne, U krijgt meteen een bevestiging van uw bestelling, dit zit heel vaak in uw spam. Daarna krijgt u nog een keer een bevestiging dat wij klaar zijn met het verwerken van uw bestelling en... Beste Lysanne, U krijgt meteen een bevestiging van uw bestelling, dit zit heel vaak in uw spam. Daarna krijgt u nog een keer een bevestiging dat wij klaar zijn met het verwerken van uw bestelling en dan krijgt u nog een mail van DPD, (helaas komen al deze mailtjes vaak in uw spam) Wij hebben dit ook teruggekoppeld naar u. Helaas heeft u daar niet op gereageerd. Veel plezier met de trein. Mvg Kidzincolor

Prima product, snel geleverd, alleen via DPD is een drama!!

Reactie Kidzincolor:

Beste Ad, Bedankt voor uw review. We hebben even gekeken naar uw track en trace code. U heeft op 6 juli besteld, wij hebben het pakket op 7 juli verstuurd .Het pakket zou de 8 juli bezorgd worden.... Beste Ad, Bedankt voor uw review. We hebben even gekeken naar uw track en trace code. U heeft op 6 juli besteld, wij hebben het pakket op 7 juli verstuurd .Het pakket zou de 8 juli bezorgd worden. Maar u was waarschijnlijk niet thuis, uw pakket is toen naar het pickup punt gebracht, zodat u hem daar op kon halen. Dus we snappen niet precies wat u bedoeld met drama. Mvg Kidzincolor

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw reactie

Sandra Troost

Leuke tas, kleindochter blij

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Veel plezier met de mooie tas.

Jaylinn Laken

Erg goed, en snel geleverd.

Helmy vluggen

Heel tevreden , snelle levering en mooi product

Danielle den Braanker

Super snel geleverd en leuke knuffel. Alleen er zit een gat boven in de voet. Hoe word dat opgelost

Lisette Bijvoets

Goed alleen jammer dat je na het personaliseren en het plaatsen in het winkelmandje niet meer naar je product kan kijken.

Reactie Kidzincolor:

Beste Lisette, we snappen wat u bedoeld maar dit is helaas technisch niet mogelijk. U maakt uw ontwerp en dat is hoe wij hem binnen krijgen. Mocht u vragen hebben over uw ontwerp dan kunt u ons... Beste Lisette, we snappen wat u bedoeld maar dit is helaas technisch niet mogelijk. U maakt uw ontwerp en dat is hoe wij hem binnen krijgen. Mocht u vragen hebben over uw ontwerp dan kunt u ons mailen en sturen wij hem via de mail even op. Heel veel plezier met uw bestelling. mvg Kidzincolor

Prima. Veel kleur- en lettertypekeuze. Snelle verzending.

Goede service. Snelle levering.