Alles goed en vlot geleverd en product was zoals het beschreven stond. Goed dus

Fijn contact, behulpzaam en snelle levering (ondanks feestdag)

Nicole Dreessen

Na een foutje op het product was er een heel persoonlijke aanpak vanuit Kidzincolor. Zij hebben het probleem heel goed aangepakt en op een mooie manier opgelost.

Hielk de Vries

Mooi product, naar wens!

Vriendelijk en behulpzaam en een mooi resultaat

Jacqueline

Bestelde kinderrugzak correct ontvangen in juiste uitvoering.

Prettig en snel

Leuke kaartjes, snel binnen! Fijne kwaliteit papier.
Leuke kaartjes, snel binnen! Fijne kwaliteit papier.
Wel een tip: ik had de standaardtekst gewoon aangepast. Maar nu toch ouders die zich afvroegen: op welk adres lever ik mijn kind af? En heeft mijn kind al gegeten als het thuiskomt. Stom dat ik er zelf niet aan dacht. Maar wel handig om dit in de voorbeeldteksten te verwerken. Met een variant als: Je gaat direct vanaf school mee bijvoorbeeld. Zo maak je het ons als ouders nog makkelijker.

Reactie Kidzincolor:

Beste Neeltje, bedankt voor uw review. Maar u heeft bij ons geen kaartjes besteld maar u heeft een rugtas bij ons besteld. Deze review is dus niet officieel voor ons bedoeld. Wij hebben u ook al... Beste Neeltje, bedankt voor uw review. Maar u heeft bij ons geen kaartjes besteld maar u heeft een rugtas bij ons besteld. Deze review is dus niet officieel voor ons bedoeld. Wij hebben u ook al geprobeerd te bellen en een mail gestuurd maar wij krijgen helaas geen reactie.
Mvg Kidzincolor