Prima dicht bij huis.

Dick Overdijk

Voor de tweede maal bij Kidzincolor artikelen besteld. Een super fijn bedrijf die je zelfs gaat bellen als ze denken dat de kleuren niet goed matchen !!

Sanne

Zeer mooie boekentassen en op tijd geleverd!

Goed. Ik ben gebeld om zaken te overleggen. Keurig. Ik ben erg blij met het resultaat.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (een zwarte rugzak voor m'n zoontje met zijn naam in witte letters en een voetbal) werd ik gebeld door een vriendelijke dame van kidzincolor. Het viel haar op... Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (een zwarte rugzak voor m'n zoontje met zijn naam in witte letters en een voetbal) werd ik gebeld door een vriendelijke dame van kidzincolor. Het viel haar op dat ik een donkerblauwe tas had besteld, maar het in de beschrijving had over een zwarte tas. Ze belde daarom netjes om te vragen welke kleur ik precies wilde hebben, waarvoor dank! Dankzij deze dame heb ik een geweldige tas ontvangen, precies naar wens. Zoontje helemaal blij naar zijn nieuwe school. Mooie kwaliteit ook, voor een leuke prijs, aanrader!

Lida van ‘t Klooster

Goede ervaring , prima product , vlotte en correcte verzending

Reactie Kidzincolor:

Beste Lida, Hartelijk dank voor uw review, dit waarderen we heel erg. Mvg Kidzincolor

Anneke de Boer

Goede communicatie en snelle levering.
Goede communicatie en snelle levering.
Ik had echter gedacht dat ik een grote versie van het happy horse konijn had besteld en dat het oor geborduurd was Ipv letters gedrukt. Helaas was dit niet het geval. Dit ook aangegeven in de chat en kreeg snel een reactie heel fijn. Ze vonden het sneu en kreeg 0,95 cent korting op mijn volgende bestelling omdat ik het niet meer kon retourneren. Uiteindelijk toch gekozen voor een ander bedrijf waar het oor van het konijn geborduurd wordt wegens veiligheidsredenen en goedkoper uit. Daarnaast maakt 95 cent niet echt verschil op een aankoop.

Reactie Kidzincolor:

Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inderdaad contact gehad op chat en per mail. U heeft eroverheen gelezen dat u gekozen heeft voor een TINY ook staat de grote van elke knuffel... Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inderdaad contact gehad op chat en per mail. U heeft eroverheen gelezen dat u gekozen heeft voor een TINY ook staat de grote van elke knuffel vermeld bij het product en ook dat we het bedrukken. Wij hebben u inderdaad een kortingsbon aangeboden op een product dat ook al in de aanbieding is bij ons. Helaas kunnen we dan niet nog een hogere korting geven.
U heeft nu gekozen voor een knuffel met borduring , dat is natuurlijk ook een optie. Wij vinden het zelf niet mooi omdat de oortjes dan ook aan de andere kant vol met draadjes komen (afhechting), dit vinden we zelf een afbreuk van het product. Wij wensen u toch veel plezier met het product en willen u tevens aangeven dat het 100% veilig is en dat u het product ook gewoon kan wassen. Mvg Kidzincolor

Sonja Heeren

Perfect en snelle levering!

Heel fijn ;)

TQSS

Goed product en naar wens