Zeer goed! Had een foutje gemaakt en nam - buiten kantoortijden - via de chat contact op. Kreeg gelijk antwoord en mijn fout is hersteld

Reactie Kidzincolor:

Beste Mevr. Wat fijn dat we u zo snel konden helpen en dat we snel het probleem konden oplossen voor u. Hartelijk dank voor uw review, dit waarderen we enorm.
Mvg Kidzincolor

Natalie van Beek

Ik had een rugzak met naam besteld en luchboxjes. Over beide ben ik super tevreden. De naam staat mooi en degelijk op de tas, en de luchboxjes sluiten goed. Overigens ook met twee dagen al binnen.... Ik had een rugzak met naam besteld en luchboxjes. Over beide ben ik super tevreden. De naam staat mooi en degelijk op de tas, en de luchboxjes sluiten goed. Overigens ook met twee dagen al binnen. Super snel!

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw review

A Optekamp

Prettig, na een foutieve levering werd eea snel gecorrigeerd

Bestellen ging wat stroef o.a.de betaling haperde via chat opgelost. Product en afwerking prima en bezorging binnen de tijd en goed verpakt.

Een uitstekende kwaliteit van de zwemzakken. Mooie opdruk !
Snelle levering. Niks dan goed. Proficiat Kidzincolor !

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor de lieve reactie, daar doen we het voor ;)
Veel plezier met de zwemtassen

Zeer blij met de eenhoorn, een leuk persoonlijk cadeau wat snel geleverd werd in een mooie transparante zak.

Daniela

Netjes gedrukt. Hartelijk dank voor de goede service

GPM Breukel

Fleece deken met tekst, goede kwaliteit en vlot geleverd

Snelle levering,ben zelfs gebeld dat ik de naam in verkeerde kleur had aangegeven op het treintje.

karin van Ingen

Weer een erg mooi product geleverd door KidZuncolor