Heel fijn. Er staat duidelijk hoe je de tas kunt personaliseren. Ruime keuze in tassen, lettertype en kleur.

Lesly Redler

Mooie en kindvriendelijke site.
Nette mailde met duidelijke omschrijving.
Op tijd leveren.
Al met al een positieve en goede site.

Jacqueline van Drogenbroek

Lotte Huisman

Fijn en flexibel bedrijf!

Wouter Lansing

Komen afspraak na

Ingrid Van zundert

Goede en snelle service.

Karin

Kwaliteit is super goed. Vond het wel jammer dat je bij de bestelling het eindresultaat niet zag. Je zag de naam niet en ook niet de kleur. Kleur viel mij wat flets uit ... Mocht ik het gezien... Kwaliteit is super goed. Vond het wel jammer dat je bij de bestelling het eindresultaat niet zag. Je zag de naam niet en ook niet de kleur. Kleur viel mij wat flets uit ... Mocht ik het gezien hebben dan zou ik een andere kleur gekozen hebben.

Reactie Kidzincolor:

Beste mevrouw , het klopt dat de naam niet zo mooi naar voren komt. Tijdens de personalisatie studio heeft u gekozen voor een rose opdruk op een rose broodbakje , dit springt er dan ook niet zo goed... Beste mevrouw , het klopt dat de naam niet zo mooi naar voren komt. Tijdens de personalisatie studio heeft u gekozen voor een rose opdruk op een rose broodbakje , dit springt er dan ook niet zo goed uit omdat dit een zelfde soort kleur is. Had u meer contrast willen hebben dan had u beter voor zwart of witte tekst kunnen kiezen. Mvg Kidzincolor

Linda

Snelle, duidelijke service! Resultaat (olifant met naam) is prachtig.

Heel goed,leuke spullen en goede service.

Snelle correcte levering