Snelle levering en mooie producten

Goed netjes en nooit problemen gehad

Zeer tevreden. Mooie (voetbal)- tas met naam en afbeelding besteld voor mijn kleindochter Goede kwaliteit en veel keus uit kleuren, lettertype en afbeeldingen. Snelle levering en als extra... Zeer tevreden. Mooie (voetbal)- tas met naam en afbeelding besteld voor mijn kleindochter Goede kwaliteit en veel keus uit kleuren, lettertype en afbeeldingen. Snelle levering en als extra verrassing een bidon met naam in dezelfde kleur meegeleverd. Hartelijk dank hiervoor. Mijn andere kleindochter wil ook wel zo'n leuke tas.

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor deze lieve reactie. Het klopt inderdaad wij hadden vorige week een actie met een gratis bidon bij een sporttas. We hopen dat uw kleindochter veel plezier heeft van de mooie tas... Hartelijk dank voor deze lieve reactie. Het klopt inderdaad wij hadden vorige week een actie met een gratis bidon bij een sporttas. We hopen dat uw kleindochter veel plezier heeft van de mooie tas en drinkbidon . En graag tot een volgende keer 😉. Team Kidzincolor

Snelle levering mooi bedrukt.

Snelle levering, duidelijke website.

Maria maessen

Goed materiaal knuffel, enige minpunt is dat de tekst gedrukt was en niet geborduurd

Reactie Kidzincolor:

Beste Maria
Hartelijk dank voor uw review en veel plezier met de knuffel.
Beste Maria
Hartelijk dank voor uw review en veel plezier met de knuffel.
Het klopt dat wij bedrukken , dit staat vermeld bij elk product. Wij vinden het resultaat van bedrukken veel mooier, omdat bij borduren aan de andere kant allemaal draadjes zitten en dat vinden wij een afbraak van het product.

Snel netjes en mooi verpakt

Annet Kuijper

Grote keuze en snelle levering!

Audrey Van Wissen

Alles correct gedaan.