bianca Groenen

Super goed en snel

Lang op pakje moeten wachten omdat t terug gestuurd werd. Dat was wel een beetje balen maar meteen opgepikt door jullie en achteraan gegaan. Kwaliteit van de knuffels prima

Reactie Kidzincolor:

Beste Corine, Heel vervelend dat het mis ging bij DPD. Gelukkig is het pakje daarna de volgende dag bij u aangekomen. Wij wensen u veel plezier met het geven van de knuffels . Mvg Kidzincolor

Marijke Zwart

Ik heb een rugzak besteld en deze is keurig op tijd afgeleverd op het juiste adres.

Prima levering en service 👍

Trein met naam besteld
Bedankt voor de goede service

Yvonne Hertroys

Kidzincolor levert snel en betrouwbaar leuke spullen van goede kwaliteit.

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw review.

Marianne

Duidelijke site and goede/snelle verzending

Jeanet Meijer

Kon makkelijk iets uitzoeken veel keuze maar de letters iets moeilijker. Je kon niet het type letter zien als je die uitkoos. Da's wel een minpuntje.

Reactie Kidzincolor:

Beste Jeanet, bedankt voor uw review. Wij snappen wat u bedoeld. Maar dit is zo klein dat dit technisch niet mogelijk is op dit product ( kleine wieltjes op houten trekvoertuigje). U kunt kiezen... Beste Jeanet, bedankt voor uw review. Wij snappen wat u bedoeld. Maar dit is zo klein dat dit technisch niet mogelijk is op dit product ( kleine wieltjes op houten trekvoertuigje). U kunt kiezen voor het lettertype die wij ook in het juiste lettertype geschreven hebben, dus dan heeft u wel een beetje een idee hoe het wordt. Bijv Luvable dan zit u dat lettertype , een blokletter met hartjes erboven. Wij hopen dat Kyano veel met deze trekwalvis zal spelen. Mvg Kidzincolor

Esmee Groot

Mooie rugtas en volgende dag verzonden alleen jammer dat het pas een week later werd bezorgd

Reactie Kidzincolor:

Beste Chantal, bedankt voor uw review. Wij zien dat u uw bestelling op 1 maart heeft geplaatst in de middag. Wij hebben uw bestelling op 3 maart al verzonden. (dit is netjes binnen de normale... Beste Chantal, bedankt voor uw review. Wij zien dat u uw bestelling op 1 maart heeft geplaatst in de middag. Wij hebben uw bestelling op 3 maart al verzonden. (dit is netjes binnen de normale levertijd 2-4 werkdagen) Helaas is het DPD niet gelukt om uw pakket vrijdag 4 maart bij u af te leveren. (en helaas zit er dan een weekend tussen) Uw pakket is op maandag bij u aangekomen. Helaas hebben wij geen invloed op de levering van de transporteurs, in de regel is dit de volgende dag maar het kan zijn dat er een dag vertraging op zit. Onze excuses voor het ongemak. Mvg Kidzincolor