Jan-Lieuwe H

Super mooie knuffels met mooie opdruk.

Reactie Kidzincolor:

Hartelijk dank voor uw review.

Very positive experience! The personalization of the product went very good!

Leuk speelgoed met makkelijk bestelling

karin

Super mooie knuffel met naam op en heel goede service bij vragen ed. een echte aanrader !!!

Veronica Matthyssens

Eerste keer besteld .Alles verliep vlot en correct.

Klantvriendelijk contact van tevoren, snelle, goede levering. Ik kreeg in klantcontact te horen dat de flessen met naar erop heel goed van kwaliteit waren. De flessen zelf kan ik nog niet... Klantvriendelijk contact van tevoren, snelle, goede levering. Ik kreeg in klantcontact te horen dat de flessen met naar erop heel goed van kwaliteit waren. De flessen zelf kan ik nog niet beoordelen, maar de letters zijn een soort stickers, die mooi gefixeerd zitten, maar als een kind hier een beetje aan friemelt snel loslaten en dan is het mooie eraf.

Reactie Kidzincolor:

Beste Gerdine, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad de bidons worden bestickerd met normaal gebruik gaat dit er niet zomaar af. Ook omdat wij de stickers ook nog eens extra verwarmen en... Beste Gerdine, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad de bidons worden bestickerd met normaal gebruik gaat dit er niet zomaar af. Ook omdat wij de stickers ook nog eens extra verwarmen en daardoor nog beter gaan plakken. Mocht er evt een probleem zijn dan kunt u altijd contact opnemen, dan zullen wij het probleem verhelpen. Mvg Kidzincolor

Hele goede ervaringen! Had mijn bestelling binnen een paar dagen nodig. Contact gehad per mail en telefonisch en bestelling ruim op tijd in huis.

Ine Oude Avenhuis

Vriendelijke medewerkster, die haar uiterste best deed een pakket op te sporen zodat mijn jarig kleinkind op tijd haar tas had voor de eerste schooldag

Bo

Onlangs heb
Onlangs heb
Ik een bestelling geplaatst voor 3 items. Via mijn telefoon, dus had het niet gemerkt dat de tekst niet goed stond. Ik werd meteen de volgende dag gebeld of ik het niet toch anders wilde, wat uiteindelijk veel mooier is! Daarbij ontving ik de items supersnel en had ze ook wel zelf als kado willen krijgen, in plaats van de kinderen 😉

Super en snel en mooi speelgoed