Kinderpet met opdruk besteld , leuke pet, tijdig bezorgd. Vrij duur

Nadat er iets mis was gegaan met de bezorging heb ik heel snel een nieuw pakket mogen ontvangen.
Fijn telefonisch contact en snelle reactie via de mail, erg fijn.
Ceyda gaat vast heel erg...
Fijn telefonisch contact en snelle reactie via de mail, erg fijn.
Ceyda gaat vast heel erg blij zijn met haar hartjes tas met naam, en puzzel.

Manita Delissen

Snelle zending
Kwaliteit goed
Voor mij had het formaat van de knuffel wel iets duidelijker aangegeven mogen worden, maar ik heb dan ook niet goed gekeken

Reactie Kidzincolor:

Beste Manita, Hartelijk dank voor uw review. Het formaat staat inderdaad wel vermeld per knuffel onder het kopje details. Daar staan de afmetingen en het staat ook nog vermeld in de omschrijving van... Beste Manita, Hartelijk dank voor uw review. Het formaat staat inderdaad wel vermeld per knuffel onder het kopje details. Daar staan de afmetingen en het staat ook nog vermeld in de omschrijving van de knuffel
"Heerlijk zachte Rabbit Richie knuffel (28 CM) met naam van het merk Happy Horse. Deze knuffel met naam is zo heerlijk zacht dat je hem nooit meer los laat."
Maar we denken inderdaad dat u dat over het hoofd heeft gezien :)
Mvg Kidzincolor

Marian Venema

Prima bedrijf, mooie producten

Goed geholpen met de keuze en vormgeving. Fijn dat dit ook telefonisch kon. Eenmaal wat lang moeten wachten op een antwoord via de mail, maar de vorige mails werden snel beantwoord. Tevreden met het... Goed geholpen met de keuze en vormgeving. Fijn dat dit ook telefonisch kon. Eenmaal wat lang moeten wachten op een antwoord via de mail, maar de vorige mails werden snel beantwoord. Tevreden met het eindresultaat. Al met al een positieve ervaring!

Leuk resultaat. Snelle levering

florien lacks

Snel en goed geleverd, ik had alleen zelf een andere verwachting van het product. De letters kan je er zo vanaf halen. Zijn stickers die ze er op plakken.

Reactie Kidzincolor:

Beste Florien,
Beste Florien,
De bidons worden inderdaad bestickerd met naam. Dit staat ook duidelijk vermeld op de website. De sticker wordt extra verwarmd onder de hitte pers, zodat de lijmlaag extra stevig is en er niet zomaar af gaan. Mocht er een probleem zijn met de sticker dan horen wij het graag. Mvg Kidzincolor