Amber

Snelle nette levering

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Makkelijk zoeken, makkelijk bestellen en netjes geleverd. Gewoon goed en betrouwbaar precies wat je wil in je verbouwing.

Diederik Kumps

Topsite

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ruim assortiment aan scherpe prijzen en stipte levering!

Jeddy Croese

Kittastisch

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Geen.. erg duidelijk en makkelijk bestellen

M Willems

Kitcentrum heeft mij prima advies gegeven en heeft voor een snelle levering gezorgd.

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Omdat ik op de site door de kitbomen het kitbos niet meer zag, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik ben door een alleraardigste man te woord gestaan en mijn vragen werden vakkundig beantwoord.

Roel Claassens

Duidelijke website

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ik mis een dop voor op de tube

Barend Rietveld

Top levering

Nee alles ging prima

P van Alen

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Erg vaak mail gekregen om een beoordeling te schrijven.
Mag iets minder ;-)

Bianca

Snel KIP tape geleverd voor gestresste partner

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Mijn partner was ten einde raad hoe hij de de rand langs het plafond netjes recht kon verven in een kleur die de vrouw er graag op wilde hebben, terwijl het plafond RAL9010 is....... Na het kijken... Mijn partner was ten einde raad hoe hij de de rand langs het plafond netjes recht kon verven in een kleur die de vrouw er graag op wilde hebben, terwijl het plafond RAL9010 is....... Na het kijken van filmpjes op youtube en het lezen van adviezen en tips op het internet heeft de vrouw van de gefrustreerde man een aantal rollen Kip 3808/3308 (gele tape) besteld die de volgende dag al werden bezorgd. Het gevolg; de stress is verdwenen en de rust is wedergekeerd ons huis....

José Verschatse

Correct