Hans Izeboud

Top service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

J Venema

Correct en zeer snel geleverdEr

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Er is niets aan te merken.

Edwin Clement

Nee

Theo Roosen

Prima prijs, snel bezorgd

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Goede winkel, heb al eerder besteld

Dirk Arendonk

GOEDE KIT

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Lever de juiste kleur kit bij de natuursteen

R de Goede

Nvt

nvt

Eric Snitselaar

Prima !

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Goede prijs en snelle levering !

Henk van den Hoogen

Helemaal tevreden

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Snelle levering, goed product.

LJJ Buijs

Bestellen gaat prima maar helaas is de zweltape / compressietape dikker dan de 1 mm in de beschrijving. Hierdoor is de tape voor ons onbruikbaar, want niet in de kier te krijgen.

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Dit product werd verstuurd in een doos waar wel 20 van deze rollen in passen terwijl het makkelijk in een enveloppe door de brievenbus gepast had.

Update: Vandaag, weekje later, werd ik...

Update: Vandaag, weekje later, werd ik gebeld over deze beoordeling door kitcentrum, met het advies om de volgende keer eerst te bellen voor advies. En een code voor gratis verzenden bij een volgende order. Een enveloppe zou niet ideaal zijn omdat de rol dan zou kunnen beschadigen.

Reactie Kitcentrum.nl:

Beste LJJ Buijs,
Hartelijk dank voor het delen van je feedback over onze diensten. We vinden het jammer om te horen dat je niet volledig tevreden was.
We willen graag reageren op je...
Beste LJJ Buijs,
We willen graag reageren op je opmerkingen en je geruststellen dat we je feedback ter harte hebben genomen. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Naar aanleiding van je review hebben we contact met je opgenomen om de situatie verder te bespreken. We begrijpen dat het voor jou handiger zou zijn geweest als het product in een enveloppe was verzonden. We willen echter benadrukken dat we altijd streven naar een veilige verzending van onze producten, om eventuele schade tijdens het transport te voorkomen. Daarom hebben we ervoor gekozen om het product in een doos te verzenden, hoewel we begrijpen dat dit voor jou overbodig leek.
We hopen je een volgende keer bij ons terug te zien.
Team Kitcentrum💚

Petra Van Oostrum

Super

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ben blij met het product was ook een snelle levering