Roch KERSTEN

Livraison TGV

Service rapide et efficace

Reactie Kitcentrum.nl:

Merci pour votre avis Roche!
Heureux que l'expédition et le service aient été satisfaisants.
Merci pour votre avis Roche!
Heureux que l'expédition et le service aient été satisfaisants.
Saviez-vous que nous sommes également nominés pour les Shopping Awards 2023. Souhaitez-vous nous aider à gagner ce prix en votant via le lien suivant : https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Merci d'avance Roch !💚

Jan De Jager

TOP,GOED EN HEEL SNEL GELEVERD VOOR EEN NORMLE PRIJS

100% GOED

Reactie Kitcentrum.nl:

Hi Jan, bedankt voor je complimenten! Fijn dat het zo snel geleverd is! En ja die normale prijs... normaal is zo normaal, maar normaal is gewoon goed, toch?
Wist je dat we ook zijn genomineerd...
Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Jan!💚

Henk Landgraaf

Billy de Kit-spuit

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Nooit sneller en beter gekit

Reactie Kitcentrum.nl:

Ha Henk, Bedankt voor je review en mooi dat alles zo snel is gegaan met de Kitcentrum Billy de Kit-spuit!
Wist je dat we ook genomineerd zijn voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Henk!💚

dominique lebeau

Livraison rapide et bon suivi

Reactie Kitcentrum.nl:

Merci pour votre avis Dominique!
Merci pour votre avis Dominique!
Merci d'avance Dominique!💚

Yvonne smit

10 met een griffel

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Goed advies, snelle levering, goeie prijs, topproduct om mee te werken.

Reactie Kitcentrum.nl:

Hi Yvonne, bedankt voor feedback en de 10!
We zijn nog opzoek naar die griffel. Die zouden we kunnen behalen door de award te winnen waarvoor we zijn genomineerd.
Wil je ons helpen om deze...
Hi Yvonne, bedankt voor feedback en de 10!
Alvast bedankt Yvonne!💚

Frans Berkhuysen