Diederik

Astrid van den Akker

Goede service, goede producten

Ga zo door!

Mark Janssens

Top Zwelband van een top kitcentrum👌

Houden zo

Ha Mark,
Bedankt voor je complimenten, wij vinden jou ook top!
Ha Mark,
Bedankt voor je complimenten, wij vinden jou ook top!
Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Mark!💚

arno van berlo

Als je het niet wit afdichten met kit

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ja zeker geen kut versturen die al 6 maanden oud is.

Hi Arno,
Bedankt voor je review en je leuke quote!😁
Hi Arno,
Bedankt voor je review en je leuke quote!😁
Ook bedankt voor je feedback, wij versturen enkel kit en dit zal hoogst waarschijnlijk een misverstand moeten zijn. De kit die we je hebben opgestuurd is ook zeker tot 18 maanden na productie houdbaar. Om er achter te komen wat de productie datum is van je Den braven product kun je het volgende gebruiken:
1.Op je Den Braven product vind je een lotnummer (lotnr). Pak deze erbij en dan leggen we uit hoe je de houdbaarheid kan berekenen aan de hand van een voorbeeld.
2.Het voorbeeld nummer is 1960520, je berekend de productiedatum op basis van de eerste drie cijfers. In het voorbeeld dus 196.
3.Het eerste getal (1) staat voor het jaartal. In dit geval is de 1 van 2021.
Het tweede en derde cijfer (96) staan voor de week. Om dit te berekenen doe je: 100 - 96 = 4. Dit is de productie week.
4.Dit voorbeeld product is dus geproduceerd in de 4e week van 2021. De houdbaarheid van Den Braven producten staat vermeld op de verpakking. Tel dit op bij productie week op en je weet tot wanneer je product houdbaar is.

Cor Nijhuis

Kit de meest veelzijdige lijm , KIT

Goeie snelle service.

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je review Cor!
Bedankt voor je review Cor!
Alvast bedankt Cor!💚

Janneke Hendriks

Fijn bedrijf!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Heel fijn alle informatie en alle benodigde spullen bij elkaar en snel in huis. Klus is goed gelukt 😊

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je Review Janneke. Fijn ook dat je klus helemaal is gelukt. We hopen je een volgende keer weer te kunnen helpen!
Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023....
Alvast bedankt Janneke!💚

Top

Peter Dordrecht

Goede kit met een kleur

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Alles was prima geregeld. Goed verpakt en snel geleverd

R Terveer

Snelle en correcte levering overeenkomstig bestelling

Nee geen verbeter punten