Henk Bekkema

Tim Jannink

Magistraal

Nee niet echt!

Reactie Kitcentrum.nl:

Dat inden we ook van jou Tim!

D. de Haas

Uitstekend.

๐Ÿ’š

Janl

Nvt

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Scherpe prijzen aan vaste klanten geven.

Goedemorgen Jan,
Goedemorgen Jan,
Bedankt voor je review en je feedback. Wij zorgen op de webshop voor eerlijke prijzen met bijbehorende staffelprijzen. Kom je ver boven de staffelprijzen, dan mag je ons altijd een net mailtje sturen voor een aanvraag๐Ÿ˜‰
Nog een fijne dag Badr๐Ÿ’š

I. van der Spek Wonen

๐Ÿ‘

๐Ÿ‘

P. Verstappen

Plakkerig Goed !

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Voor bedrijven betaalopties , op factuur.
Voor bedrijven betere kortingen.

Sticky Business!
Ps via Billink kun je "gewoon achteraf" betalen hoor! en heb je meer staffelprijzen nodig? laat het dan even weten!

Ton Voortman Sculpturen

Alles wat je van een leverancier mag verwachten

Ga zo door!

Reactie Kitcentrum.nl:

We hopen dan ook zeker je leverancier te blijven;)
We hopen dan ook zeker je leverancier te blijven;)
Bedankt voor je review Ton! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Ton!๐Ÿ’š

Marius Van der heiden

Service

๐Ÿ’š๐Ÿ’š

J Ligthart Schenk

Plakt als de beste

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Fijne snelle service en professionele producten. Helpen mij als hobby klusser super goed!

Reactie Kitcentrum.nl:

Fijn dat we klussers zoals jij snel van dienst kunnen zijn! Bedankt voor je review J! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te... Fijn dat we klussers zoals jij snel van dienst kunnen zijn! Bedankt voor je review J! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt J!๐Ÿ’š