André Jansen

Ronny Van der Meer

Super bedrijf , snelle levering, waar voor je poen.

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

9 uur savonds besteld , volgende dag in huis , stond er van te kijken.

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je Review Ronny! Nou, sneller kan bijna niet. Hopelijk mogen we je snel weer hiermee doen verbazen.
Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons...
Alvast bedankt Ronny!💚

Hans

Goede producten met snelle service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Eind van de middag besteld, volgende morgen om 9.30 in huis.

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je complimenten Hans!
Bedankt voor je complimenten Hans!
Alvast bedankt Hans!💚

Piet van den Berg

Nee alles correct

Roland van den Ameele

Goede klantenservice, snelle levering en scherpe prijzen

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Heel goed te woord gestaan en geholpen door de klantenservice

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je review en de complimenten Roland! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de... Bedankt voor je review en de complimenten Roland! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Ronald!💚

M. Van Mourik

All-in onezaak voor al uw kitwerkzaamheden

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Uitstekend telefonisch advies ontvangen, ze denken met je voor de juiste producten die je nidig hebt voor je project.

Rigoletto

Vlotte service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Fouten in de levering worden snel gecorrigeerd

Hans Wijermars

Goede producten tegen supersnelle levering

Ga zo door!

Reactie Kitcentrum.nl:

Super bedankt Hans! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link:... Super bedankt Hans! Wist je dat we ook zijn genomineerd voor de Shopping Awards 2023. Wil je ons helpen om deze prijs in de wacht te slepen door te stemmen via de volgende link: https://www.stemshoppingawards.nl/kitcentrum.nl
Alvast bedankt Hans!💚

Roy Wilhelm dienstverlening