A Leijen

Correct en snel

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Sneller in huis dan verwacht

πŸ’šπŸ’š

Jeanny Hollanders-Driessen

Goed bedrijf

Nee

πŸ’šπŸ’š

Huite Dijkstra

Snelle levering en faire prijzen

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Zeer snelle levering tijdens de feestdagen, goede prijzen, verder zo

Dankjewel Huite! πŸ’š

Johan Willems

Nee

πŸ’š

Pieter H

Fijne producten en vlot geleverd

Hartelijk dank!

Reactie Kitcentrum.nl:

Dag Pieter, fijn dat je bestelling zo snel geleverd is tijdens de feestdagen! πŸ’š

Gerrit Busweiler

Goed en snel

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Weer supersnel in huis en de vertrouwde kwaliteit!

Bedankt Gerrit! πŸ’š

Angelique Kolen

Heel snel en duidelijke levering

Wij gaan zeker weer bestellen en mocht je kit nodig hebben is die tek 7 perfect

Bedankt πŸ’šπŸ’š

Gerrit Riezebosch

Goeie kit!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Betreft 2K FlexPox: prima goed hechtende en verwerkbare kit, maar je moet boerenhanden hebben om met het gewone kitpistool de kit uit de spuit te krijgen: Gaat echt veel te zwaar, eerste 5 minuten... Betreft 2K FlexPox: prima goed hechtende en verwerkbare kit, maar je moet boerenhanden hebben om met het gewone kitpistool de kit uit de spuit te krijgen: Gaat echt veel te zwaar, eerste 5 minuten gaat nog, maar daarna moet je met 2 handen de trekker van het pistool inknijpen wil je er nog wat uit krijgen. En dit gaat veel mensen niet lukken. Let wel; de kit is dan echt nog niet aan het opstijven. De oplossing: de mengtuit eraf draaien en een gewenste hoeveelheid op een plamuurmes of een stuk board spuiten en met een kleiner plamuurmes even goed door elkaar mengen, en de kit dan gewoon met plamuurmessen verwerken. Dat gaat prima, en de kit is dan zeker een kwartier goed te verwerken, daarna stijft het snel op. Wel alles goed afplakken, want met plamuurmessen kun je niet zo schoon werken als met de spuitmond. Evengoed een prima resultaat om je losgekrompen badkamer voegjes te vervangen door een uitstekende goed hechtende flexibele waterdichte voeg! Wel eerst alle oude cementvoegjes verwijderen met geschikt gereedschap!

Reactie Kitcentrum.nl:

Dag Gerrit, bedankt voor je uitgebreide tekst en uitleg! πŸ’š wel willen we graag adviseren om echt de mengtuit te gebruiken ( misschien een iets beter kitpistool gebruiken? De mengverhoudingen zijn... Dag Gerrit, bedankt voor je uitgebreide tekst en uitleg! πŸ’š wel willen we graag adviseren om echt de mengtuit te gebruiken ( misschien een iets beter kitpistool gebruiken? De mengverhoudingen zijn echt belangrijk, als je niet genoeg mengt hard het ook niet uit en dat wil je echt niet op deze plekken..

Rene van Wolferen

Marjolein De Leeuw

Bedankt voor de leuke verrassing!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Snel en netjes geleverd en tot onze verrassing zat er een leuke kerstmuts bjjgevoegd. Ik heb mijn kleinkinderen er blij mee gemaakt .

Reactie Kitcentrum.nl:

He Marjolein, heb je een leuke foto gemaakt? leuk voor later πŸ’š