F Heesters

Een 9

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Bestelling gemakkelijk en overzichtelijk. Thuisbezorging vlekkenloos.

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor de review F heesters! Blij om te horen dat alles zo gemakkelijk ging en de thuisbezorging vlekkeloos verliep. Hopen dat de klus net zo vlekkeloos gaat verlopen, succes!💪🏽

jachtwerf peulen

Prima snelle levering

geen kritiekpunten

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor de review! We zijn iedere dag op jacht naar nieuwe ontwikkelingen om onze webshop en service verder te verbeteren. Zo maken we bestellen in de shop echt een Peulenschil. Succes met de... Bedankt voor de review! We zijn iedere dag op jacht naar nieuwe ontwikkelingen om onze webshop en service verder te verbeteren. Zo maken we bestellen in de shop echt een Peulenschil. Succes met de klus💪🏽

r eickhoff

Let op prijzen zijn ex btw

Geef prijzen incl btw

Reactie Kitcentrum.nl:

Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We hebben zowel zakelijke als particuliere klanten. Hierdoor staan bij alle producten de prijzen excl. BTW en geven we naast dit bedrag ook de prijs incl.... Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We hebben zowel zakelijke als particuliere klanten. Hierdoor staan bij alle producten de prijzen excl. BTW en geven we naast dit bedrag ook de prijs incl. BTW aan. Mogelijk dat het niet goed opgevallen is

Simone Welles

Kit

Goede service, snelle levering

Reactie Kitcentrum.nl:

Hi Simone, bedankt voor je review! We zijn blij met je complimenten. Succes met de klus, vergeet niet naast het harde werken Welles te ontspannen😁

Jos van Diejen

Top geregeld

Goed en snel geleverd

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je review Jos! We vragen ons dan toch wel af wat wij moeten doen om de 8/10 naar een 10/10 te krijgen🤔

Niels Bennett

Snelle service

Reactie Kitcentrum.nl:

Hi Niels, ik Bennett zo tevreden over de snelheid van bezorgen als dat jij dat bent. Fijne dag nog!👋🏽

Arie Monster

Prima geheel volgens afspraak

Houden zo doorgan

Hi Arie, Bedankt voor je review! Wij gan zo door!😁

Ruud

Supersnelle levering

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ruime keuze en juiste informatie

Reactie Kitcentrum.nl:

Bedankt voor je review! Ruime keuze, juiste informatie en ook nog eens niet duur ruud😉

Binnenhuis&Zo

TOPproducten voor TOPprijzen van een TOPbedrijf!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Levering met een snelheid waarvan je je afvraagt of de chauffeur al aan het einde van de straat klaar stond 😉

Reactie Kitcentrum.nl:

Top review van een top klant! Bedankt voor je review en mooie woorden enzo binnenhuis&zo👋🏽

Patricia Buddelmeijer

Toppers, aanrader!!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Zeer snelle service en vriendelijke mocht je ze bellen!

Hallo Patricia,
Bedankt voor je review en je vriendelijke woorden. We vinden jou ook vriendelijke!😊