R Coumans

Altijd even netjes geregeld

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Heel vaak besteld altijd keurig de dag erna geleverd, klein verbeterpuntje, vaak veel vulling in doos. Kleinere doos is lagere impact milieu.

Hoi Robert,
Hoi Robert,
We werken met een aantal formaten dozen, in 95% van de gevallen past het perfect. Het komt wel eens voor dat de bestelling zo klein is 😂 dat de doos te groot is. We vullen wel met gerecycled papier en de dozen hebben een FSC keurmerk, dus wel lekker Groen!

Peter Weyenberg

Prima service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Prima service en snelle levering cq afhandeling retourzending

Reactie Kitcentrum.nl:

Dag Peter, fijn dat alles zo snel geregeld is! Bedankt voor je beoordeling

L Van Wingerden

Snel geleverd

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Duidelijke info over bestelling en levering

Bedankt!

Bernard

Snel advies en een correcte service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

De voorstelling van de kleuren van de siliconen zijn niet echt bruikbaar. Mat of blinkend kan je er niet aan zien.

Hoi Bernard,
Hoi Bernard,
Dat klopt inderdaad, dit geeft een indicatie die wel goed overeen komen. Wil je absolute zekerheid dan is het beter om een kleurenkaartje te bestellen. https://www.kitcentrum.nl/nl/webshop/zoeken/?search=kleurenkaart&Merk=Otto%20Chemie

Jeroen

Perfect

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Vlak nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik dat ik de verkeerde RAL kleur had gekozen. Meteen belletje gedaan en juiste kleur doorgegeven. Even later werd ik teruggebeld om nogmaals te... Vlak nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik dat ik de verkeerde RAL kleur had gekozen. Meteen belletje gedaan en juiste kleur doorgegeven. Even later werd ik teruggebeld om nogmaals te checken of ik nu de juiste kleur had. Helemaal goed. Bedrijf die niet te groot is om tussentijds de bestelling te veranderen.

Reactie Kitcentrum.nl:

Hoi Jeroen, haha dankjewel, we zijn gelukkig wel de aller aller aller grootste maar we hebben de techniek zo voor elkaar dat het een koud ☃️ kunstje is!

R Fontijne

Nr1 it is! No kitting!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Erg leuke en enthousiaste website!

Are U Kitting me? #Nr1

H Wever

Goede prijzen en zeer snelle levering.

top

Reactie Kitcentrum.nl:

Dankjewel! we blijven ons best doen natuurlijk!

Huub Busschops

Uiterste tevredenheid

Snelle en perfecte afhandeling

Reactie Kitcentrum.nl:

Dan blijven wij ons uiterste best doen voor de perfecte beleving!

Rene Winters

Snel en correct