H Bloemen

Zeer goede behandeling van order. Snel en correct.

Zo door gaan.👍

Bedankt! 💐

M. de Booij

Bestelling snel en prima geregeld, mischien blijf ik hier wel plakken.

Preima, houden zo.

Heer de Booij,
Let's stick together! Dat vinden wij ook Preima.. 😃

B van der Venne

Prijzen incl btw weergeven

Hoi Barend,
Hoi Barend,
Omdat we een B2B shop zijn ( waar we natuurlijk ook de klusser/particulier snel en makkelijk kunnen leveren) staan de prijzen vet gedrukt in excl. BTW. Maar op de product pagina's staan altijd de incl. BTW prijzen tussen haakjes genoemd. Vallen deze niet genoeg op?

Joost

Jammer dat 6 sterren niet bestaan

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Wat een goede service,bestelling was zoekgeraakt bij postnl.mailtje gestuurd en werd direct gebeld en kit word opnieuw opgestuurd,klasse

Dag Joost!, thanx, we gaan proberen om er 6 sterren van te maken.. ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Miranda

Plus: service & snelheid. Min: (flinke) verzendkosten bij retour

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Fijne online winkel om je kitbenodigdheden te kopen, alleen jammer dat het retourneren (i.v.m. het bestellen van de verkeerde kitspuiten, onze fout weliswaar) geheel op eigen kosten is. Gezien het... Fijne online winkel om je kitbenodigdheden te kopen, alleen jammer dat het retourneren (i.v.m. het bestellen van de verkeerde kitspuiten, onze fout weliswaar) geheel op eigen kosten is. Gezien het relatief zware gewicht van de producten, tikken die al snel aan. Wellicht kunnen jullie je klant daarin tegemoet zien, service vergroten, door verzending naar een antwoordnummer of tegen een gereduceerd tarief? Dan zou onze waardering een dikke 9 worden ;)

Reactie Kitcentrum.nl:

Hoi Miranda, bedankt voor je beoordeling. Begrijpelijk dat je het inderdaad als duur ervaart. ( en de aankondigingen zijn er dat pakketdiensten de prijzen wederom gaan verhogen) Het lastige is... Hoi Miranda, bedankt voor je beoordeling. Begrijpelijk dat je het inderdaad als duur ervaart. ( en de aankondigingen zijn er dat pakketdiensten de prijzen wederom gaan verhogen) Het lastige is altijd, of de verkoopprijzen omhoog en gratis retour of toch een nette prijs aanbieden. In de meeste gevallen is een scherpe prijs toch beter dan een gratis retour. Heb je wel contact gehad met onze klantenservice? vaak kunnen we je een oplossing bieden hoor!

Harold Kool

Niets om over te klagen.

Ga zo door

Reactie Kitcentrum.nl:

Dag Harold, we nemen de tekst van Barry Stevens nog elke dag erg serieus!
"vooral doorgaan"

René Cox

Snelle levering!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Besteld en een dag later al in huis. Top!

Hoi René,
Bedankt! Fijn dat het zo snel snel ging, soms is het pakket al weg voordat we er zelf erg in hebben...😉

R Wagenaar

Zeer snel geleverd en goede prijs.

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

bestel hier vaker zeer tevreden

Heer Wagenaar,
Bedankt, fijn dat het altijd naar tevredenheid gaat!

Meester

Max Verstappen snelheids-levering

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Snel geleverd, goed verpakt.

Reactie Kitcentrum.nl:

#33 🏎️, alles maximaliseren!

A T J van Loenhout

Titel ,, te lang gewacht ,,

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Alles goed behalve levertijd 2 dagen te laat dat is wat minder.

Reactie Kitcentrum.nl:

Goedemiddag! Ai... we zien het, helaas was het bezorgmoment tot 2x aangepast, we kunnen helaas niet achterhalen wat de reden was van de vertraging al waren er wel wat protesten die dag.. #verdorie... Goedemiddag! Ai... we zien het, helaas was het bezorgmoment tot 2x aangepast, we kunnen helaas niet achterhalen wat de reden was van de vertraging al waren er wel wat protesten die dag.. #verdorie sorry voor het ongemak. Groet van ons