Gert Hofsink / Quintal service

Top service

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Snelle en correcte levering.

Wouter

Probleemloze bestelling en levering

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Heb bij dit bedrijf kit voor mijn douche besteld. Deze werd snel, volgens afspraak geleverd. Ook fijn dat er op de site instructiefilmpjes staan om te raadplegen.

Ad Venninckx

Goed advies en de prijzen zijn oke

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Deze service blijven geven, goed bezig

C Laboyrie

nee

J. W.C Rijswijk

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ben zeer tevreden en netjes geleverd op afspraak.

Marco Lardennois

Steeds zeer tevreden van de snelle service en levering

top bedrijf

Eelco Grondsma

Uitstekende producten, website, communicatie en levering

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Geen, lekker door blijven gaan zoals jullie het doen

Willem

Mooie scherp geprijsde producten en vlot in huis

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Bij afwijkende producten duidelijker weergeven in omschrijving. Bijv. Anza muurroller 45cm. Blijkt deze met korf te zijn waardoor ik deze niet kan gebruiken. Stond niet heel duidelijk vermeld of een... Bij afwijkende producten duidelijker weergeven in omschrijving. Bijv. Anza muurroller 45cm. Blijkt deze met korf te zijn waardoor ik deze niet kan gebruiken. Stond niet heel duidelijk vermeld of een aanvullend bijbehorend product gelijk weergegeven bij bestelproces.

Serge van Leeuwen

Top bedrijf!

R.J. SABEL

Hoe het bestellen van kit een soort feestje wordt

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Online bestellen voelt toch altijd een beetje als een gok. Kloppen de positieve reviews? Zal de bestelling echt komen? En liefst ook op tijd. Want je project stilleggen, omdat er geen kit meer is,... Online bestellen voelt toch altijd een beetje als een gok. Kloppen de positieve reviews? Zal de bestelling echt komen? En liefst ook op tijd. Want je project stilleggen, omdat er geen kit meer is, dat wil je niet.
Bij Kitcentrum ging alles perfect. En dat voelt toch een beetje als een feestje. Ik opende de doos als een kind op kerstochtend, en daar was het: mijn bestelde kitvoorraad. Precies op het tijdstip dat was afgesproken. Keurig verpakt. Alles erop en eraan.
Dank dus, iedereen bij Kitcentrum en de gekozen transporteur. Jullie hebben niet alleen een product geleverd, maar een positieve ervaring. Ik heb niet vaak kit nodig, maar de eerstvolgende keer dat ik het weer nodig heb, meld ik me weer.