Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Fam. Van Ast

26/1 is onze badkamer en toilet na 17 jaar intens gebruik, geheel opnieuw gekit. Op tijd volgens afspraak, keurig werk afgeleverd als nieuw. Alle oude voegen verwijderd en schoon
opgeleverd....
opgeleverd. Wij zijn super tevreden ??

David

Snelle service, mooi vakwerk! Aardig personeel

R Boer

Badkamer laten kitten. Goede en snelle service. Kitwerk perfect uitgevoerd. Vriendelijke en beleefde medewerker. Aanrader als er nog wat te kitten is

Rennie van der Wereld

Vandaag hadden wij Robin op bezoek voor het kitten van onze serre en keukenblad. Het ziet er netjes uit en vertrouwen erop dat het goed opdroogt. Ook zijn ze niet beroerd om een vergeten kiertje op... Vandaag hadden wij Robin op bezoek voor het kitten van onze serre en keukenblad. Het ziet er netjes uit en vertrouwen erop dat het goed opdroogt. Ook zijn ze niet beroerd om een vergeten kiertje op te vullen.

Gebruik van de juiste kit.

De telefoon was constant bezet

patrick van schijndel

Vandaag badkamer laten renoveren met nieuw kitwerk. Het ziet er fantastisch en zeer professioneel uit (op deze manier kunnen doehetzelvers nooit kitten!). Top!

Vandaag Robin op bezoek gehad om onze badkamer te 'renoveren' met nieuw kitwerk. Ook de hangende toiletjes voorzien van nieuw, stralend wit, kitwerk. We weten nog niet of de badkamer 'waterdicht'... Vandaag Robin op bezoek gehad om onze badkamer te 'renoveren' met nieuw kitwerk. Ook de hangende toiletjes voorzien van nieuw, stralend wit, kitwerk. We weten nog niet of de badkamer 'waterdicht' is (maar daar gaan we stiekem wel gewoon van uit), maar het kitwerk ziet er netjes en strak uit! Al met al zeer tevreden.

NVT

Stefanie

Goede prijs kwaliteit. Snel opgepakt en uitgevoerd. Ben zeer tevreden! Eindelijk weer witte kitranden! Top

Snelheid afspraak inplannen.
Keurige kitranden

Hele goed ervaring. Goed werk en keurig uitgevoerd

Opnieuw kitten van badkuip en douchebak is prima uitgevoerd door kitvoegen.nl voor een goede prijs

Petra de Gier

Goed, direct een offerte en snel een afspraak gemaakt.

Amsterdam

Goed werk en snel ingepland