Bart Naastepad

Photobooth gehuurd voor het pensioen feest van mijn vader. Flink gebruik van gemaakt en een mooie herinnering voor deze speciale dag.

Brent Berkeley

Mooie photobooth gehuurd voor ons personeels feest. Backdrop en lichtletters bij gedaan om het af te maken. Was een grote hit!

Airback

De photobooth van klick memories gehuurd voor onze launch party. Was een mooie toevoeging aan het feest. Alles goed geregeld door de jongens van klick memories.

Mind for Business

Perfecte ervaring!

Brigitte

Wat een fijn bedrijf. Ze hielpen goed met het ontwerpen van onze fotostrip. Aanpassingen konden gewoon gedaan worden.
Als je vragen hebt krijg je netjes antwoord en de bezorging en het ophalen...
Als je vragen hebt krijg je netjes antwoord en de bezorging en het ophalen van het apparaat gaan ook prima. Wat ook prettig was, is dat je niet meteen bij het boeken hoeft te betalen. Het is ook echt leuk om alles nog digitaal te krijgen. We hebben een heel leuk gastenboek dankzij de fotobooth van klick memories.

TV Zaansport.

Super leuke avond gehad met de photo booth van Klick memories. Vooral de bezorger deed het erg goed. Duidelijke afspraken, en mooie foto's. De layout die ze voor ons gemaakt hebben zag er heel goed... Super leuke avond gehad met de photo booth van Klick memories. Vooral de bezorger deed het erg goed. Duidelijke afspraken, en mooie foto's. De layout die ze voor ons gemaakt hebben zag er heel goed uit. Het was een groot succes. Zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar. Maar dan wel met dezelfde bezorger.

Pascal Volwater

Super goede ervaring met Klick memories. Komen hun afspraken na en als je vragen hebt wordt je heel netjes en snel geholpen.

TODO Sport

Snelle en goede afhandeling van de order. Uitstekende dienstverlening tijdens het evenement en goede afspraken mee te maken.

Nelleke Kolthof

Ge wel dig