Kristy

Photobooth gehuurd voor onze bruiloft, service was erg goed en hebben het erg naar ons zin gehad!

Dorpsdag Nijkerkerveen

We hebben de fotozuil van Klick de hele dag op ons Dorpsfeest mogen gebruiken. Wat een succes! De hele dag is er echt heel veel gebruik gemaakt en het was een super goede toevoeging die ik iedereen... We hebben de fotozuil van Klick de hele dag op ons Dorpsfeest mogen gebruiken. Wat een succes! De hele dag is er echt heel veel gebruik gemaakt en het was een super goede toevoeging die ik iedereen zal aanraden! Een sfeermaker en een super mooi en handig apparaat.

Klick Memories zelf is ook een heel prettig bedrijf om mee te werken. Snelle reactie op onze aanvraag. Super duidelijke en vlotte communicatie. Erg flexibel qua bezorging. Zelfs op de zaterdag zelf nog beschikbaar voor vragen of het oplossen van problemen. Wat een service! Volgend jaar komen we zeker bij jullie terug!

Hugo

Fotobooth met goede kwaliteit foto’s. Makkelijk door ze geleverd en opgehaald en eigen design bij de print is mogelijk. Goede en snelle communicatie en zou zo weer een fotobooth bij ze bestellen!

Privé … my sisters 60th

Top

Reactie Klick Memories:

Leuk om te horen dat de ervaring top was :)
Jaco van Klick Memories