Wim Kuster

Heerlijke dag gehad bij het Klimbos in Ruurlo de kinderen hebben geweldig genoten en wilde niet naar huis

Zeer mooi park kinderen genoten van het klimmen alleen service zeer matig
Zeer mooi park kinderen genoten van het klimmen alleen service zeer matig
Restaurant zeer slecht 18 minuten moeten wachten op de koffie terwijl het niet druk was er was een kindje vast komen te zitten heb ik gemeld ze zijden zoek maar iemand op om te helpen ik vind dat dat niet kan

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de review! Wat vervelend dat je lang moest wachten op de horeca. Echter zijn de horeca en het klimbos twee verschillende organisaties, waardoor de communicatie wellicht niet altijd... Bedankt voor de review! Wat vervelend dat je lang moest wachten op de horeca. Echter zijn de horeca en het klimbos twee verschillende organisaties, waardoor de communicatie wellicht niet altijd vlekkeloos verloopt. We gaan er zeker mee aan de slag!

walterbosch college

De leerlingen hebben een super mooie dag gehad, duidelijke vlotte instructie

Super fijn!

Jeugdsoos Nieuwdorp

We hebben een hele leuke middag gehad!

Klimbos is hartstikke leuk. Catering kinderfeestje moet anders ingepland worden.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en kritische noot. Wellicht kan je aangeven wat er niet helemaal lekker liep?

Henny Groenhout

Onze kleinkinderen hadden een geweldige dag!

Goede instructie en hulp bij het aantrekken van de klimgordel. Mooie routes voor de grotere klimmers. Mag je alleen op de oranje routes klimmen, dan zijn er maar twee beschikbaar. Na een paar keer... Goede instructie en hulp bij het aantrekken van de klimgordel. Mooie routes voor de grotere klimmers. Mag je alleen op de oranje routes klimmen, dan zijn er maar twee beschikbaar. Na een paar keer is de uitdaging er dan wel af. Ook staat dit beperkte aanbod oranje routes niet in verhouding met de entreeprijs voor kinderen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de reactie. Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Wat betreft de derde Oranje route, hier zijn we hard mee bezig en hopen we snel open te hebben!

Esther

Mooie locatie en uitdagende parcoursen. Jammer dat de vrije val vandaag gesloten was.