Super leuk! Maar erg druk waardoor je lang moet wachten. Ook geen begeleiding van "oefenklimmen" naar de route. We moesten dat zelf uitzoeken.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review! Fijn dat jullie het uitje zo leuk hebben vonden. De drukte in het bos is vaak afhankelijk van de routes die je kiest, zo zullen de oranje routes vaak iets drukker zijn omdat... Bedankt voor je review! Fijn dat jullie het uitje zo leuk hebben vonden. De drukte in het bos is vaak afhankelijk van de routes die je kiest, zo zullen de oranje routes vaak iets drukker zijn omdat iedereen die mag klimmen, de reguliere routes zijn vaak al een stuk rustiger. Het begeleiden van de instructie naar de routes is inderdaad iets waar we mee bezig zijn. Binnenkort zullen er goede wegwijsbordjes neergezet worden, zodat dit zichzelf wijst. Hopelijk zien we je nog eens terug op deze of één van onze andere locaties.

Dorst

Klimbos Brabantse wal is een echte aanrader. Het is erg leuk, goed opgezet. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. 3 uur klimmen is te kort als je alle routes wilt doen. Soms was het wel druk en... Klimbos Brabantse wal is een echte aanrader. Het is erg leuk, goed opgezet. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. 3 uur klimmen is te kort als je alle routes wilt doen. Soms was het wel druk en moest je wat langer wachten totdat je aan de beurt was. Ben erg tevreden. Wij vonden het klimmen erg leuk.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad!

van Leeuwen

Heerlijk sportief uitje voor verjaardagsfeest

Casper

Uitgebreide klimroutes (>7 routes), van makkelijk tot uitdagend. Klimtijd is net te kort om álles te kunnen doen, maar we komen graag nog een keer terug!

‘Leukste kinderfeestje ooit’ kregen we te horen.

Dat zijn fijne reacties!