The nanny

Ontzettend leuk klimbos met veel mogelijkheden voor jong en oud.
Ontzettend leuk klimbos met veel mogelijkheden voor jong en oud.
Ben je nog niet zo ervaren dan zijn de oranje routes prima en wil je wat meer dan kun je met een reikhoogte van 1.40m sowieso naast de oranje routes ook nog terecht op de groene, blauwe en bruine route. De bruine route is een tokkelroute. Vanaf 10 jaar zou je zelfs onder begeleiding van een volwassene (16+) nog hoger mogen klimmen mits je groot genoeg bent. Vanaf 11 jaar mag je alles zelfstandig klimmen. Genoeg uitdaging dus.
Zeer vriendelijk personeel!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de uitgebreide review!

Deedee

Superleuk klimbos , voor iedere leeftijd en actieveling wel iets leuks . de instructie was duidelijk en er was genoeg ruimte voor vragen . het gaf ook een fijn gevoel dat medewerkers rondlopen in... Superleuk klimbos , voor iedere leeftijd en actieveling wel iets leuks . de instructie was duidelijk en er was genoeg ruimte voor vragen . het gaf ook een fijn gevoel dat medewerkers rondlopen in het park wanneer je aan het klimmen bent ! al met al : 10/10

KL

Locatie Bergen-Op-Zoom. Goed onderhouden, vriendelijk personeel, leuk en uitdagende klimparcours, mooie en groene omgeving. Aanrader

jolanda

Mijn zoon van 12 heeft zich ruim 5 uur uitstekend vermaakt met een vriendje

Steffie

Ik ben samen met mijn vriend naar het Klimbos gegaan en we waren ontzettend verrast hoe leuk het was. Urenlang geklommen, met genoeg uitdaging! Wij hebben alle routes afgelegd en waren daarmee ruim... Ik ben samen met mijn vriend naar het Klimbos gegaan en we waren ontzettend verrast hoe leuk het was. Urenlang geklommen, met genoeg uitdaging! Wij hebben alle routes afgelegd en waren daarmee ruim 3 uur bezig. Klein beetje teleurgesteld over de bungee en vrije val, waarbij ik had gehoopt dat de val bij beiden dieper zou zijn, maar na 2 a 3 meter hang je alweer in het koord. Verder echt een heerlijke middag gehad, voor een zeer goede prijs!

Stichting SLM

De mensen die daar werkten waren erg aardig. Ze hebben hun werk heel goed gedaan. Al onze deelnemers waren er tevreden over. Ze willen heel graag terugkomen in ons eindejaarsprogramma. Bedankt... De mensen die daar werkten waren erg aardig. Ze hebben hun werk heel goed gedaan. Al onze deelnemers waren er tevreden over. Ze willen heel graag terugkomen in ons eindejaarsprogramma. Bedankt voor alles. Wij raden het iedereen aan.

Francesca

Ziet er heel mooi uit! Genoeg te doen voor jong en oud

Hartstikke leuke ervaring! 1 tip, de bewegwijzering mag wat duidelijker.

DMHC Hockey

Werkelijk geweldig! En wat een variatie, het is een groot avontuur!