Gerda

Mijn zoon is met 3 vriendjes naar het klimbos geweest. Duidelijke uitleg gehad, goede controle dat klimgordel goed vast zit. Prettig zekering systeem. Vriendelijke medewerkers. Uitdagende routes,... Mijn zoon is met 3 vriendjes naar het klimbos geweest. Duidelijke uitleg gehad, goede controle dat klimgordel goed vast zit. Prettig zekering systeem. Vriendelijke medewerkers. Uitdagende routes, voor elk wat wils. Kortom; ze hebben een hele leuke middag gehad.

Goed georganiseerd, communicatie kan beter. Ivm afschaling corona regels waren afname tijden friet gewijzigd goed om de klant eerder mee te nemen in dit proces.
Wc is ver van de plek waar...
Wc is ver van de plek waar gegeten wordt.
Voor kinderen niet altijd haalbaar realistisch. Verder leuk feestje gehad.

Joris

[Klimbos Veluwe] Goed onderhouden, leuke en uitdagende klimparcours, vriendelijk personeel een prachtige omgeving. Het aanbod van de horeca is iets beperkt, daarom geen 5 sterren, maar er is genoeg... [Klimbos Veluwe] Goed onderhouden, leuke en uitdagende klimparcours, vriendelijk personeel een prachtige omgeving. Het aanbod van de horeca is iets beperkt, daarom geen 5 sterren, maar er is genoeg te eten en te drinken te koop om het een paar uur vol te houden :)

Leuke activiteiten, mooie bos, heel aardige en behulpzame personeel. We komen zeker terug.

Bresser

Voor beginners is er de oranje banen. Deze zijn er voor nu echt te weinig. Baan 3 moet snel open hoor!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie. Oranje 3 is inderdaad nog in onderhoud en we hopen dat deze snel veilig open kan!

Nick

Leuk klimbos, leuke banen en leuk met de tokkelbaan terug.